alkoholfri vin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

FrkDitte

Giraffen skriver:

Jeg kan godt nogen gange savne et stort glas dejligt rødvin eller hvidvin sådan en lørdag aften på sofaneseren.

Men den går jo ikke lige det næste års tid

Men så hørte jeg om den fantastiske opfindelse  alkoholfri vin

Og så er det jeg tænker om I har erfaring? Både hvilke der er goe/dårlige og hvor det er godt at købe dem henne (bor i Århus)

jeg kan også se de både kan fås med 0% og 0,5% og gad vide om 0,5% er ok hvis det kun er en enkelt gang eller om det også er for meget?

krydser fingre for der er andre end mig der savner nammenam vin

Hejsa..

Jeg savner også vildt meget et glas god vin til maden indimellem.. men det må vente læææænge endnu..

Jeg harprøvet den der Ebony Valley og ærlig talt synes jeg den smagte rigtig rigtig grimt..

Jeg har haft mere held med hvidvinene.. kan bare ikke huske navnene.. 

Der findes en Cider som der er 0,5% i og den smager himmelsk..kunne være et fint alternativ.. Den fås med pære eller æblesmag og der står Herlljunga udenpå. Flasken er helt grøn. Et enkelt glas eller to hen over en aften tror jeg ikke gør noget..

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Giraffen

FrkDitte skriver:

Hejsa..

Jeg savner også vildt meget et glas god vin til maden indimellem.. men det må vente læææænge endnu..

Jeg harprøvet den der Ebony Valley og ærlig talt synes jeg den smagte rigtig rigtig grimt..

Jeg har haft mere held med hvidvinene.. kan bare ikke huske navnene.. 

Der findes en Cider som der er 0,5% i og den smager himmelsk..kunne være et fint alternativ.. Den fås med pære eller æblesmag og der står Herlljunga udenpå. Flasken er helt grøn. Et enkelt glas eller to hen over en aften tror jeg ikke gør noget..

Knus Ditte

Tak for svaret

Drak faktisk utrolig meget æblecider før jeg blev gravid, men der gik lysten af sig selv sådan væk.

Men kan godt være jeg sku prøve sådan en æblecider du snakker om, om ikke andet er det lidt hyggeligere fx til store begivenheder osv hvis man nu ikke er den store cola eller fanta drikker

Anmeld

26. august 2011

serinasmor

synes de smagte ok... du skal finde en i mellemprisklassen for at det er noget ved tror jeg ... har de ikke vineksperter i din føtex/bilka om fredagen ... så ville jeg nok spørge dem til råds

men hold dig laaangt væk fra alkoholfri øl .. det er bare ikke det værd

til gengæld er kold cider light fra fx aldi udemærket erstatning for et iskoldt glas hvidvin/champagne/asti

Anmeld

26. august 2011

Holbæktrunten

Giraffen skriver:

Tak for svaret

Drak faktisk utrolig meget æblecider før jeg blev gravid, men der gik lysten af sig selv sådan væk.

Men kan godt være jeg sku prøve sådan en æblecider du snakker om, om ikke andet er det lidt hyggeligere fx til store begivenheder osv hvis man nu ikke er den store cola eller fanta drikker

Hele, og så er der sådan nogle slemme nogen som mig, der bare drikker det skide glas vin, hvis hun har lyst... Eller to, for den sags skyld. Synes simpelthen det bliver for trist, hvis man skal følge alle de der gravid anbefalinger, og lillemanden har tilsyneladende ikke taget skade... Fik faktisk besked på at gå hjem og dele en flaske vin med manden og dyrke noget sex da jeg var til sidste JM besøg. Nu her med to dage til termin, er det dog ikke alkoholen der lokker... ;0)

Anmeld

26. august 2011

havana

Holbæktrunten skriver:

Hele, og så er der sådan nogle slemme nogen som mig, der bare drikker det skide glas vin, hvis hun har lyst... Eller to, for den sags skyld. Synes simpelthen det bliver for trist, hvis man skal følge alle de der gravid anbefalinger, og lillemanden har tilsyneladende ikke taget skade... Fik faktisk besked på at gå hjem og dele en flaske vin med manden og dyrke noget sex da jeg var til sidste JM besøg. Nu her med to dage til termin, er det dog ikke alkoholen der lokker... ;0)

Ja, så slem er jeg også Og har tre lægers ord for at det er ok at tage et glas med måde

Anmeld

26. august 2011

FruHolm <3

Giraffen skriver:

Jeg kan godt nogen gange savne et stort glas dejligt rødvin eller hvidvin sådan en lørdag aften på sofaneseren.

Men den går jo ikke lige det næste års tid

Men så hørte jeg om den fantastiske opfindelse  alkoholfri vin

Og så er det jeg tænker om I har erfaring? Både hvilke der er goe/dårlige og hvor det er godt at købe dem henne (bor i Århus)

jeg kan også se de både kan fås med 0% og 0,5% og gad vide om 0,5% er ok hvis det kun er en enkelt gang eller om det også er for meget?

krydser fingre for der er andre end mig der savner nammenam vin

kvickly sælger en alkoholfri hvidvin som jeg smagte 2 dage før jeg fødte, den smagte godt, stortset som almindelig hvidvin

Anmeld

26. august 2011

Holbæktrunten

havana skriver:

Ja, så slem er jeg også Og har tre lægers ord for at det er ok at tage et glas med måde

Dejligt ikke at få skældud :0) har også fået samme besked som du af lægen, og helt ærligt- hvordan er VI nogensinde kommet til verden, og (relativt) normale, når nu vore forældre og bedsteforældre ikke levede med alle de restriktioner? Jaja, vi er blevet klogere (siger nogen), men tænker 'alt med måde' ;0)

Anmeld

26. august 2011

Giraffen

MinBabyOscar <3 skriver:

kvickly sælger en alkoholfri hvidvin som jeg smagte 2 dage før jeg fødte, den smagte godt, stortset som almindelig hvidvin

eej det lyder positivt det må jeg lige lede efter

tak for det

Anmeld

26. august 2011

FruHolm <3

Giraffen skriver:

eej det lyder positivt det må jeg lige lede efter

tak for det

ja det var så lidt

Anmeld

26. august 2011

Giraffen

Holbæktrunten skriver:

Jeg er ikke bange for at et enkelt glas alm vin ødelægger det store, men jeg plejer at drikke rødvin hver dag under eksamensperioden og så dur det ikke det er spækket med alkohol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.