hvad siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2011

sille1234

Hej alle søde piger herinde... jeg er helt ny. fra dags dato.

jeg har lige nogle spørgsmål. efter min æl denne måned omkring den 15-16 sexede vi og før æl. jeg har efterfølgende efter æl omkring 4 dage efter haft brun tudflåd, ,med lidt blod i en enkelt dag.

efterfølgende er jeg begyndt at føle sul. efter jeg har spist. og får halbrand. har også ømme dutter af og til. og har haft lette mens lign. symtomer. hvilket ikke er normalt for mig. kunne det tyde på noget? og masser af babystøv til alle jer andre. knuser sille--

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Camillakn

sille1234 skriver:

Hej alle søde piger herinde... jeg er helt ny. fra dags dato.

jeg har lige nogle spørgsmål. efter min æl denne måned omkring den 15-16 sexede vi og før æl. jeg har efterfølgende efter æl omkring 4 dage efter haft brun tudflåd, ,med lidt blod i en enkelt dag.

efterfølgende er jeg begyndt at føle sul. efter jeg har spist. og får halbrand. har også ømme dutter af og til. og har haft lette mens lign. symtomer. hvilket ikke er normalt for mig. kunne det tyde på noget? og masser af babystøv til alle jer andre. knuser sille--

Det kunne godt tyde på en lille graviditet ja.

Halsbranden og dog godt nok tidligt at få, men det kan jo være forskelligt hvornår hvad kommer.

Men syntes du skal se om din mens kommer, hvis ikke så skal du da teste Krydser fingre for dig

Herfra

Anmeld

26. august 2011

sille1234

Tak for svaret ja det håber jeg da .. men nu må vi se  

fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.