Er jeg skør? Føler mig skruk og tosset !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2011

Muffin_girl

Hej piger.. 

Altså landet ligger sådan at kæresten og jeg har valgt at vente lidt med at få en lille bebs.. Men men men jeg tænker på det hele tiden !! 

Og nu er jeg kommet til at købe nogle baby ting, men har ikke sagt det til min kæreste .. Da jeg er bange for han tænker jeg er skør og føler sig presset..

Kunne du finde på at købe nogle ting før du var gravid?? Og gjorde du det så? 

Men i skal da ikke snydes for et billede af det jeg har købt  

Mvh det skøre quindemenneske 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Lisbeth1985

Nu er det ikke helt det samme, da vi begge inderligt ønsker os en lille bebs og pt. er i behandling.. Men jeg har en del babyting på lager, så jeg synes absolut ikke, at du er tosset Hvis du er, er du i hvert fald ikke den eneste

Anmeld

25. august 2011

Kløver

AalborgPigen skriver:

Hej piger.. 

Altså landet ligger sådan at kæresten og jeg har valgt at vente lidt med at få en lille bebs.. Men men men jeg tænker på det hele tiden !! 

Og nu er jeg kommet til at købe nogle baby ting, men har ikke sagt det til min kæreste .. Da jeg er bange for han tænker jeg er skør og føler sig presset..

åh hvor er de nuttede, hvor kan de fåes henne

Jeg købte også lidt inden jeg blev gravid

Anmeld

25. august 2011

Steph_Laurits

Jeg var blevet gravid på p-piller med min x i '09, og købte lidt tøj dengang.
Fik så en abort, men køber stadig lidt tøj engang imellem selvom jeg ikke venter mig

Anmeld

25. august 2011

Chillien

Har lige lavet en tråd med næsten samme emne..

Jeg endte med at blive enig med mig selv om at jeg godt ku købe lidt småting til når nu baby kommer engang.. Og sku det aldrig blive til noget af en eller anden grund, kan man jo altid give det i gave til nogen eller sælge det igen..

Så vil sige du sagtens kan købe lidt ting..

Anmeld

25. august 2011

Muffin_girl

Lisbeth1985 skriver:

Nu er det ikke helt det samme, da vi begge inderligt ønsker os en lille bebs og pt. er i behandling.. Men jeg har en del babyting på lager, så jeg synes absolut ikke, at du er tosset Hvis du er, er du i hvert fald ikke den eneste

Årrh godt at jeg vide jeg ikke er den eneste skøre kvinde føler mig tosset .. heheh 

Anmeld

25. august 2011

Muffin_girl

Maja84 skriver:

åh hvor er de nuttede, hvor kan de fåes henne

Jeg købte også lidt inden jeg blev gravid

Du er ikke alene.. Hehhe .. det er der er sang der hedder.. Godt at du kan sige det samme De er købt på ebay.. De kostede 42 kr plus porto.. Finder lige link til dig..

Her: 

http://www.ebay.co.uk/itm/220686034933?var=520020669942&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Anmeld

25. august 2011

Muffin_girl

StephanieJ skriver:

Jeg var blevet gravid på p-piller med min x i '09, og købte lidt tøj dengang.
Fik så en abort, men køber stadig lidt tøj engang imellem selvom jeg ikke venter mig

Er glad for der er andre end mig.. Jeg føler mig som en skør kvinde.. Men det er bare et så højt ønske..

Anmeld

25. august 2011

Muffin_girl

Chillien skriver:

Har lige lavet en tråd med næsten samme emne..

Jeg endte med at blive enig med mig selv om at jeg godt ku købe lidt småting til når nu baby kommer engang.. Og sku det aldrig blive til noget af en eller anden grund, kan man jo altid give det i gave til nogen eller sælge det igen..

Så vil sige du sagtens kan købe lidt ting..

Årrh ja den havde jeg faktisk godt se. Men havde glemt det Men er glad for andre har det som mig Så føler jeg mig ikk så crazy!!

Anmeld

25. august 2011

serinasmor

AalborgPigen skriver:

Hej piger.. 

de er da oss helt vildt søde

hmmmm ... tænke tænke .. nej jeg tror ikke jeg købte noget inden .. men overvejede det MANGE gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.