Vendingsforsøget lykkes - Det er det værste!! (Laaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Ja lige præcis... Jeg bliver NØD til at holde med den her den sidste tid... 

Ellers blir sofa ked af det og render hjemmefra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Ellers blir sofa ked af det og render hjemmefra!

ja og det kan vi altså ikke have... Gider ikke rykke ind i soveværelset... Inden jeg tager på fødegangen, limer jeg sofaen fast til gulvet med super lim og beder hunden om at ligge der til jeg kommer hjem igen... 

Anmeld

27. august 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

ja og det kan vi altså ikke have... Gider ikke rykke ind i soveværelset... Inden jeg tager på fødegangen, limer jeg sofaen fast til gulvet med super lim og beder hunden om at ligge der til jeg kommer hjem igen... 

det er den bedste idé! det er også godt du har den mave for så kan håndværkerne rigtig forstå at du er på hårdt arbejde lissom dem

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

det er den bedste idé! det er også godt du har den mave for så kan håndværkerne rigtig forstå at du er på hårdt arbejde lissom dem

ja lige præcis... 

Da de var her igår måtte jeg altså sige noget til dem... noget a la det her.. 

"I bliver altså nød til at komme og lave det hurtigst muligt, jeg står faktisk og kan føde foran øjenene på Jer, det kan ske hvornår som helst" 

Kort tid efter de havde været her, ringede de til vores udlejer for at få grønt lys til at lave alt det jeg havde vist dem... Og fik et opkald fra tømrene ret hurtigt bagefter at de kom på mandag... NICE... 

Så det hjælper faktisk at fyre noget af... 

Anmeld

27. august 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

ja lige præcis... 

Da de var her igår måtte jeg altså sige noget til dem... noget a la det her.. 

"I bliver altså nød til at komme og lave det hurtigst muligt, jeg står faktisk og kan føde foran øjenene på Jer, det kan ske hvornår som helst" 

Kort tid efter de havde været her, ringede de til vores udlejer for at få grønt lys til at lave alt det jeg havde vist dem... Og fik et opkald fra tømrene ret hurtigt bagefter at de kom på mandag... NICE... 

Så det hjælper faktisk at fyre noget af... 

hehe fik et sjovt billede for mit indre

man skal aldrig sige aldrig og måske du føder på mandag

meeen mon ik hun lige hygger færdigt de sidste par uger

Anmeld

27. august 2011

SussieThyssen

Tapre pige!!

Og så får du lige et forsigtigt kram og en masse krydsede fingre for at den lille bandit bliver hvor hun skal

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

hehe fik et sjovt billede for mit indre

man skal aldrig sige aldrig og måske du føder på mandag

meeen mon ik hun lige hygger færdigt de sidste par uger

Hehe... Og ja, det kan sagtens ske på mandag... tror det ikke... Hun har det vidst rimelig godt derinde bagved... 

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Tapre pige!!

Og så får du lige et forsigtigt kram og en masse krydsede fingre for at den lille bandit bliver hvor hun skal

Kærligst
Sussie

Du kan edermame tro det gjorde nas... Føj da... 

Ja hun har bare og blive på sin plads... Det bliver holdt øje med nu med en scanning på Mandag og så tror jeg at jeg får en tid til ny scanning måske en uge før termin... 

Anmeld

27. august 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Du kan edermame tro det gjorde nas... Føj da... 

Ja hun har bare og blive på sin plads... Det bliver holdt øje med nu med en scanning på Mandag og så tror jeg at jeg får en tid til ny scanning måske en uge før termin... 

Det er da også fint at farmand har lært at mærke efter hvordan hun ligger

Heldigvis har jeg så været forskånet for den slags..mine har ligget flot med hovedet nedad allerede henne omkring uge 26-28 stykker, så jeg kender ikke til det med vendingsforsøg, men jeg kan forestille mig hvor stygt det må være.

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Det er da også fint at farmand har lært at mærke efter hvordan hun ligger

Heldigvis har jeg så været forskånet for den slags..mine har ligget flot med hovedet nedad allerede henne omkring uge 26-28 stykker, så jeg kender ikke til det med vendingsforsøg, men jeg kan forestille mig hvor stygt det må være.

Ja det er rigtig godt at farmand lærte på sygehuset hvordan han skulle mærke... 

jeg havde inden set nogle videoer af vendingsforsøg som slet ikke så slemt ud eller noget... Da jeg lå på briksen og hev efter vejret og det gjorde nas og tudet  helt vildt, ville jeg dolke lægen i ryggen med min hånd, så ondt gjorde det... 

hehe han skal scanne mig på mandag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.