Vendingsforsøget lykkes - Det er det værste!! (Laaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Billedespam af ungerne ikke? Da ikke af vinduerne eller døren? HOV.... Aaaah... Tømrene? 

hehe mente overordnet hvis i lavede total makeover i underetagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

hehe mente overordnet hvis i lavede total makeover i underetagen

Vi har kun overetagen... hmm, tror desværre ikke der er noget at tage billeder af... Vinduerne skal jo bare have en ny liste på udvendigt og sættes lister på så der ikke flyver ind med træk udefra... 

Anmeld

27. august 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Vi har kun overetagen... hmm, tror desværre ikke der er noget at tage billeder af... Vinduerne skal jo bare have en ny liste på udvendigt og sættes lister på så der ikke flyver ind med træk udefra... 

ok så det er mere grundlæggende reparationer end decideret modernisering men dejligt at få det ordnet, det er helt undervurderet det der med at bo godt og varmt

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

ok så det er mere grundlæggende reparationer end decideret modernisering men dejligt at få det ordnet, det er helt undervurderet det der med at bo godt og varmt

Ja lige præcis... Glæder mig så meget til at det lavet... Puh jeg skal tidlig op på mandag...  Kl. 7.00... De er her mellem 7.00 og 8.00.... 

Hvad filan skal jeg så lige lave mens de er her... Jeg kan ikke ligge og sove, da jeg har givet dem lov til at stå og lave det i stuen... 

Soveværelset ligger lige ud til stuen, og de skal også i soveværelset.. De skal faktisk i alle rum undtagen køkkenet... 

Anmeld

27. august 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Ja lige præcis... Glæder mig så meget til at det lavet... Puh jeg skal tidlig op på mandag...  Kl. 7.00... De er her mellem 7.00 og 8.00.... 

Hvad filan skal jeg så lige lave mens de er her... Jeg kan ikke ligge og sove, da jeg har givet dem lov til at stå og lave det i stuen... 

Soveværelset ligger lige ud til stuen, og de skal også i soveværelset.. De skal faktisk i alle rum undtagen køkkenet... 

iih det er svært! hvis ikke de er i køkkenet ka du måske bage en kage? eller.... gøre alle skabene rene (alt efter hvor gravid du lige føler dig der ) eller måske tage hjem til nogle andre?

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

iih det er svært! hvis ikke de er i køkkenet ka du måske bage en kage? eller.... gøre alle skabene rene (alt efter hvor gravid du lige føler dig der ) eller måske tage hjem til nogle andre?

Narh gøre rent i skabene kan jeg ikke, jeg kan ikke komme ned i den højde...  

Overvejer lidt at fede den i sofaen mens de laver de forskellige ting... Fordufter herfra lige inden middag, da jeg skal scannes... 

Anmeld

27. august 2011

M.O.A.R.

Er glad for at læse forsøget lykkedes søde, på trods af ubehagen ved det 

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

MaleneF skriver:

Er glad for at læse forsøget lykkedes søde, på trods af ubehagen ved det 

Ja det er fantastisk at det lykkes selvom jeg havde sagt stop... 

Anmeld

27. august 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Narh gøre rent i skabene kan jeg ikke, jeg kan ikke komme ned i den højde...  

Overvejer lidt at fede den i sofaen mens de laver de forskellige ting... Fordufter herfra lige inden middag, da jeg skal scannes... 

uh go plan!

De må kunne forstå at en sofa er en værre én, der nemt render sin vej hvis ikke man passer godt og grundigt på den

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

uh go plan!

De må kunne forstå at en sofa er en værre én, der nemt render sin vej hvis ikke man passer godt og grundigt på den

Ja lige præcis... Jeg bliver NØD til at holde med den her den sidste tid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.