Hvor meget får i i boligsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Simon's moar <3

Hendemichelle skriver:

Har lige brugt regnemaskinen på min kommunes hjemmeside, og den siger vi ikke kan få noget boligsikring, selvom vi begge skal på SU og får et barn til marts  (har lavet udregning både med/uden barn). Vores husleje hedder 4200 med vand, vi har 105(112) kvm, det er en 4værelses. Min kæreste tjener ca. de 9000 han må ved siden af SU'en og jeg tjener ca. 3000 i måneden. 

Kan det passe at vi intet kan få, og hvor meget får i? 

Jeg får 3150 kr. i boligstøtte og min husleje er på 5650 kr..
Men min indtægt er så også kun på 8000 +/- pr. måned. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Hendemichelle

Lunae skriver:

Når huslejen er så billig og i har arbejde ved siden af, så er det desværre sådan det er

Det er fordi det er mine svigerforældre der ejer lejligheden 

Den er endda kun så "dyr" i husleje fordi der er fællesudgifter på 2500 kr 

Anmeld

25. august 2011

dash..

Hendemichelle skriver:

Har lige brugt regnemaskinen på min kommunes hjemmeside, og den siger vi ikke kan få noget boligsikring, selvom vi begge skal på SU og får et barn til marts  (har lavet udregning både med/uden barn). Vores husleje hedder 4200 med vand, vi har 105(112) kvm, det er en 4værelses. Min kæreste tjener ca. de 9000 han må ved siden af SU'en og jeg tjener ca. 3000 i måneden. 

Kan det passe at vi intet kan få, og hvor meget får i? 

vi har en 3vær på 83kvm med en husleje på 8855,- kr vi for 880,- (eller noget lign) i bolig støtte

Anmeld

25. august 2011

Kløver

Kan ikke huske hvordan det er, da det er flere år siden jeg sidst har fået boligsikring. Men ja vi får ingen boligsikring

Anmeld

25. august 2011

debbie19

wow hvor får i meget.... vi er to voksne på kh 4400 efter skat.. og vi får kun 500 kr i boligstøtte. vi bor i en 72 2 v lejlighed..........

Anmeld

25. august 2011

Hendemichelle

debbie19 skriver:

wow hvor får i meget.... vi er to voksne på kh 4400 efter skat.. og vi får kun 500 kr i boligstøtte. vi bor i en 72 2 v lejlighed..........

Man får utrolig meget mere efter man har fået børn 

Anmeld

25. august 2011

debbie19

Hendemichelle skriver:

Man får utrolig meget mere efter man har fået børn 

ja det kan jeg da se......... og vi sidder ret stramt  og vi har ingen børn...

Anmeld

25. august 2011

Hendemichelle

debbie19 skriver:

ja det kan jeg da se......... og vi sidder ret stramt  og vi har ingen børn...

Regnede engang på det, da vi boede i Århus - der kunne vi få 500 hvis det bare var os, og 1700 hvis vi havde et barn! 

Anmeld

25. august 2011

debbie19

Hendemichelle skriver:

Regnede engang på det, da vi boede i Århus - der kunne vi få 500 hvis det bare var os, og 1700 hvis vi havde et barn! 

woow

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.