Hvor meget får i i boligsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.265 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Hendemichelle

Har lige brugt regnemaskinen på min kommunes hjemmeside, og den siger vi ikke kan få noget boligsikring, selvom vi begge skal på SU og får et barn til marts  (har lavet udregning både med/uden barn). Vores husleje hedder 4200 med vand, vi har 105(112) kvm, det er en 4værelses. Min kæreste tjener ca. de 9000 han må ved siden af SU'en og jeg tjener ca. 3000 i måneden. 

Kan det passe at vi intet kan få, og hvor meget får i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Lunae

Hendemichelle skriver:

Har lige brugt regnemaskinen på min kommunes hjemmeside, og den siger vi ikke kan få noget boligsikring, selvom vi begge skal på SU og får et barn til marts  (har lavet udregning både med/uden barn). Vores husleje hedder 4200 med vand, vi har 105(112) kvm, det er en 4værelses. Min kæreste tjener ca. de 9000 han må ved siden af SU'en og jeg tjener ca. 3000 i måneden. 

Det kan desværre sagtens passe, at i ikke kan få noget! Min kæreste og jeg får vidst omkring 3000 kr og vi har kun vores su. Hvis min kæreste arbejdede ville de trække det fra!

Anmeld

25. august 2011

FrkLarsen

Hendemichelle skriver:

Jeg får 3252kr om måneden i boligsikring.

Jeg sidder i en lejlighed som koster 7458kr om måneden, og udover det er der telefon, internet og computer regninger der også skal betales.

Min indkomst er ca. 14000 +/-, og jeg er på kh 

Anmeld

25. august 2011

henh01

Hejsa. Vi kan få 1800 kr når jeg går på forældreorlov og kun får 6000 kr før skat. Min kæreste har ikke den bedste løn, men tjener da alligevel 260 kg om året.

Anmeld

25. august 2011

Hendemichelle

Lunae skriver:

Det kan desværre sagtens passe, at i ikke kan få noget! Min kæreste og jeg får vidst omkring 3000 kr og vi har kun vores su. Hvis min kæreste arbejdede ville de trække det fra!

Tja, synes jo ikke det kan passe, føler mig fattig på SU. hehe

Anmeld

25. august 2011

Maja_4000

Det kan godt passe .. Vi kunne ikke få noget der hvor vi boede før , da huslejen var for billig (: Nu får vi vidst 2500 .. Hvis ikke det var fordi jeg er på kontanthjælp :/

Anmeld

25. august 2011

Hendemichelle

henh01 skriver:

Hejsa. Vi kan få 1800 kr når jeg går på forældreorlov og kun får 6000 kr før skat. Min kæreste har ikke den bedste løn, men tjener da alligevel 260 kg om året.

Hvad giver i så i husleje? 

Anmeld

25. august 2011

Lunae

Hendemichelle skriver:

Tja, synes jo ikke det kan passe, føler mig fattig på SU. hehe

Når huslejen er så billig og i har arbejde ved siden af, så er det desværre sådan det er

Anmeld

25. august 2011

sne190810

Jeg vil da også mene det er en riiimelig billig husleje!

Anmeld

25. august 2011

henh01

Hendemichelle skriver:

Hvad giver i så i husleje? 

en beregning lavet på når vi flytter da det først er der jeg går på forældreorlov Men vi kommer til at betale 7200 kr uden forbrug - forbruget inkludere vand, vandafledning, varme og strøm. Vi skal selv vedligeholde boligen indvendingt og delvist udvendingt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.