Can U see it ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

babyMark

jeg kan fint se to streger....så stort til lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

kan i se stregen ??

Ja da =) Tillykke

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Mange tak allesammen <3

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

jeg kan godt se en meget svag streg... men test igen i morgen tidlig og så vil den med garanti være mere tydelig..

men tillykke  woot woot

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg kan godt se en meget svag streg... men test igen i morgen tidlig og så vil den med garanti være mere tydelig..

men tillykke  woot woot

tog en i morges, og den var da ihvertfald lidt mere tydelig end den anden ... men jeg tester igen i næste uge bare for at se om den overhovedet bliver mere tydelig ?

Anmeld

26. august 2011

twinny

stort tillykke

Anmeld

26. august 2011

Gaia

Ja! tillykke

Anmeld

26. august 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

kan i se stregen ??

I CAN SEE IT ! 

TILLYKKE (håber jeg da).

Anmeld

26. august 2011

Gaia

Anonym skriver:

tog en i morges, og den var da ihvertfald lidt mere tydelig end den anden ... men jeg tester igen i næste uge bare for at se om den overhovedet bliver mere tydelig ?

Selvf. Bliver den tydligere tror du allerede kan teste endnu tydeligere her i weekenden men den er jo allerede positiv så gravid det er du så flere test er vel for den helt fantastiske fornøjelse det er at trylle steger frem endnu en gang tillykke så får vi termin tæt på hinanden jeg har den 26 april

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Selvf. Bliver den tydligere tror du allerede kan teste endnu tydeligere her i weekenden men den er jo allerede positiv så gravid det er du så flere test er vel for den helt fantastiske fornøjelse det er at trylle steger frem endnu en gang tillykke så får vi termin tæt på hinanden jeg har den 26 april

Har selv omkring den 05.05.12 så ja det må man sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.