Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hehehehehehe, gad VIDE om du er den jeg tror du er ??? under alle omstændigheder, STORT tillykke
Jannie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: kan i se stregen ??
kan i se stregen ??
Ja søde tillykke!!!
heaven skriver: hehehehehehe, gad VIDE om du er den jeg tror du er ??? under alle omstændigheder, STORT tillykke Jannie
hvem tror du da jeg er ???
Anonym skriver: hvem tror du da jeg er ???
jamen jeg vil da ikke skrive dit navn her, der er vel en grund til at du er ano
Jannie - giver, med tilladelse, gerne et gæt
heaven skriver: jamen jeg vil da ikke skrive dit navn her, der er vel en grund til at du er ano Jannie - giver, med tilladelse, gerne et gæt
hehe tror ikke jeg er den du tror jeg er er ny herinde.. eller har været herinde før men på en anden bruger som jeg valgte at slette og starte forfra med denne
Anonym skriver: hehe tror ikke jeg er den du tror jeg er er ny herinde.. eller har været herinde før men på en anden bruger som jeg valgte at slette og starte forfra med denne
hrummmm, nå..... ja så er du ikke den jeg tænker på, det er nemlig "en gammel i gårde" bruger..... nå, men tillykket mener jeg nu alligevel
heaven skriver: hrummmm, nå..... ja så er du ikke den jeg tænker på, det er nemlig "en gammel i gårde" bruger..... nå, men tillykket mener jeg nu alligevel Jannie
hehe jeg takker
Ja, kan godt se den. Tillykke med det !
Jeps tillykke
jeg kan ane en streg ja TILLYKKE!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128