ved snart ikk hva jeg/vi skal gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

serinasmor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Talbutikken

Hej piger og drenge!

trænger til at få luftet mine tanker lidt da jeg føler det hele er kaos i øjeblikket :græder:

Vi har herhjemme 2 børn. Tobias på 6 år og Silke på 5 mdr.

Tobias har fået diagnosen ADHD i svær grad, han er derfor i medicinsk behandling. Først prøvede vi alm Ritalin - det virkede ikke. Så prøvede vi Ritalin Uno - her fik han en paradoks effekt (modsat virkning) så det kom han af igen.
Nu er han så på Strattera - og det hjælper heller ikk en fløjtende fis :usikker:

Vi har konflikter HVER EVIG ENESTE DAG :græder: Han råber, skriger, bander, kalder os idiot, spasser, at han hader os og alt det grimme han kan komme i tanke om. :græder: :græder:

Forstå slet ikk at SÅ mange grimme ord, kan komme ud af den lille mund :usikker:

Vi har aflastning til ham. Og er beviliget 6 døgn i måneden.
den familie han er hos er vi RIGTIG glade for, specielt fordi Tobias kender kvinden, hun er hans tidligere primære pædagog i hans gamle børnehave.

Men HVER gang han har været derhjemme så er hans opførsel og væremåde 10 gange værre end "normalt" :græder:

Jeg / vi ved snart ikk hvad vi skal gøre " src="http://ungmor.dk/phpBB3/images/smilies/sad.gif" alt="" />

Jeg har sågar tænkt at det her magter jeg bare IKKE :græder: og det er en forfærdelig tanke og hader mig selv for det og får SÅ dårlig samvittighed. :græder: :græder:

Jeg ELSKER min søn ubetinget, bare så det er på plads :love:

Åhhhhhhhh piiiiv :græder:

Først og fremmest skal du have en kæmpe krammer..

For jeg ved lige hvordan du har det, der er bare nogle dage hvor man bare har lyst til gemme sig lagt væk, bare for at få noget fornyet energi! Det er bare ikke nemt at stå med en stor dreng med svær ADHD og samtidig med en lille bebs, så har man seriøst intet overskud til overs når dagen er omme..

Min søn på 8 år, har også svær ADHD og reagere ligesom din søn, når han er har været på samvær hos hans far, hos mormor/farmor eller i aflastning og det er MEGA HÅRDT for at sige det lige ud.. Men det er også en helt naturlig reaktion, da det er hans base.. Hos dig er han tryk, da han ved at uanset hvad han gør uanset hvor meget han skaber sig, vil du altid være der for ham, fordi du er MOR!

Har også en lille pige på 5 mdr. så vi har vist en del til fældes, du skal være mere en velkommen til at sende en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.