Symtomer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

jeg har ikke været på p-piller siden februar og er nu blevet enige om at prøve at blive gravid i al hemmelighed - derfor anonym.

Vi har gennem de sidste 6 mdr ikke beskyttet os men forsøgt at undgå ÆL lidt i blinde. denne gang vidste jeg ÆL og vi dyrkede sex.

ÆL var d.15 aug.

Jeg har de sidste 3 dage haft let kvalme det meste af dagen, svag appetit og jag i højre side af underlivet. så tænker jeg om det måske kan være lykkedes i første forsøg. er der nogen herinde der har oplevet det, UDEN at være gravid? Jeg har aldrig tidligere mærket lignende.

Knus til Jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

CamillaValby

Jeg har oplevet det både uden at være gravid og da jeg blev gravid.

Men hvis du havde ÆL d. 15 aug. så er det jo snart testdag Så jeg ville da helt klart teste.

Hvis du fx ikke er vantil at få kvalme engang op til mens. Så kunne det da godt lyde somom at den var der

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

jeg har ikke været på p-piller siden februar og er nu blevet enige om at prøve at blive gravid i al hemmelighed - derfor anonym.

Vi har gennem de sidste 6 mdr ikke beskyttet os men forsøgt at undgå ÆL lidt i blinde. denne gang vidste jeg ÆL og vi dyrkede sex.

ÆL var d.15 aug.

Jeg har de sidste 3 dage haft let kvalme det meste af dagen, svag appetit og jag i højre side af underlivet. så tænker jeg om det måske kan være lykkedes i første forsøg. er der nogen herinde der har oplevet det, UDEN at være gravid? Jeg har aldrig tidligere mærket lignende.

Knus til Jer alle.

Det har jeg..

for, at den er der

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Jeg har oplevet det både uden at være gravid og da jeg blev gravid.

Men hvis du havde ÆL d. 15 aug. så er det jo snart testdag Så jeg ville da helt klart teste.

Hvis du fx ikke er vantil at få kvalme engang op til mens. Så kunne det da godt lyde somom at den var der

Hmm... spændende...  jeg har normalt aldrig kvalme, andet end af tømmermænd, og det har jeg jo selvsagt ikk.

meeen må hellere skue lidt ned for forventningerne.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det har jeg..

for, at den er der

tænkte nok det var symtomer man godt kunne have uden.

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

tænkte nok det var symtomer man godt kunne have uden.

Desværre

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

YES YES YES. den var der.

Anmeld

5. september 2011

SLC

Tillykke

Anmeld

5. september 2011

TR

Anonym skriver:

YES YES YES. den var der.

Tillykke med det lille spir ..

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Tillykke med det lille spir ..

Tak. verdens bedste dag. efter den dag jeg mødte manden i mit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.