Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har du ikke et hav, af udstikkere, linialer, ruller, og meget mere, det har du selv købt, og bruger til dine kager, og det holder heler ikke evigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.
til vores barnedåb gav vi 500 kr for en kage til 40 pers. Jeg ville nok aldrig give mere for en kage selv.
Ved ikke omd er er mere arbejde i en babsekage, det er der sikkert, jeg har kun prøvet at lave runde og en enkelt firkantet
Babyklar skriver: selvfølgelig går det ikke galt ! hva så næste gang, så ville du tænke "ej det kun min anden bestillingskage, hva hvis noget går galt" hihi kan du ikk se det
selvfølgelig går det ikke galt ! hva så næste gang, så ville du tænke "ej det kun min anden bestillingskage, hva hvis noget går galt" hihi kan du ikk se det
ha ha jo du har ret!! Hi hi..Men hun har lige ringet og meldt fra, hun synes det var alt for dyrt.. så var det jo fantastisk jeg lige har bestilt total meget sort fondant igår..
henh01 skriver: Hej. til vores barnedåb gav vi 500 kr for en kage til 40 pers. Jeg ville nok aldrig give mere for en kage selv. Ved ikke omd er er mere arbejde i en babsekage, det er der sikkert, jeg har kun prøvet at lave runde og en enkelt firkantet
Det er dælme billigt sluppet.. 12,5 pr. kuvert.. wow..
Den lykkelige skriver: ha ha jo du har ret!! Hi hi..Men hun har lige ringet og meldt fra, hun synes det var alt for dyrt.. så var det jo fantastisk jeg lige har bestilt total meget sort fondant igår..
Hun finder nok hurtigt ud af, hvad kage til så mange mennesker koster ved bageren
Men det var også billigt.. For bare fyldet i sig selv koster kassen.. Lavede en kage til min mormors fødselsdag som var ca. 35x25 cm og der kostede den 350 kr at lave (bare fyldet).. også har man jo brugt penge på udstyr og tager lang tid med detaljeret pynt.. Men kan sagtens følge dig.. det jo "bare" kage..
Solstråle2011 skriver: Hun finder nok hurtigt ud af, hvad kage til så mange mennesker koster ved bageren
Ja tror også hun kommer krybende tilbage..
linemus skriver: Jeg synes også 20-25,- pr. person er rimeligt. Jeg har lavet bryllupskage til min svigerinde, og de skulle have givet 45,- hos føtex eller mere hos bageren for det samme. Så næste gang skal du ikke være så beskeden
Jeg synes også 20-25,- pr. person er rimeligt. Jeg har lavet bryllupskage til min svigerinde, og de skulle have givet 45,- hos føtex eller mere hos bageren for det samme. Så næste gang skal du ikke være så beskeden
Ja det er rigtig mange penge.. Men tager jo også vildt lang tid.. Men nu har hun så også meldt fra.. selvom jeg havde købt sort fondant til corset og kageforme til babserne.. Strengt når vi havde en aftale.. men altså så må manden bare få den til sin fødselsdag han er sikkert også langt mere taknemmelig!!
lenec skriver: Har du ikke et hav, af udstikkere, linialer, ruller, og meget mere, det har du selv købt, og bruger til dine kager, og det holder heler ikke evigt.
Jo lige præcis.. har snart brugt for 3000 kr i alt det udstyr.. Men nu hun også sprunget fra fordi hun synes jeg var alt for dyr.. så det var virkelig dejligt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128