Hurtig hjælp.. angående pris på kage.. også jer der ikke bager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.029 visninger
64 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Den lykkelige

Jeg skal lave min første bestillings kage.. er allerede nervøs..  
Lidt mere pres på når det er bestillings kage fra en person man ikke kender.. Men den skal være babsekage til 40-50 personer.. Men hvad kan man tillade sig at tage for den inkl. materialer?? Snakkede med hende der skal have den om at den skal være så stor som en bradepande.. Med tobleronefyld og hindbærmousse.. Men hvad kan man tage for det??
Og hvis du ikke bager selv.. hvad ville du så betale for en babse kage til 40-50 personer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

3rollinger

Den lykkelige skriver:

Lidt mere pres på når det er bestillings kage fra en person man ikke kender.. Men den skal være babsekage til 40-50 personer.. Men hvad kan man tillade sig at tage for den inkl. materialer?? Snakkede med hende der skal have den om at den skal være så stor som en bradepande.. Med tobleronefyld og hindbærmousse.. Men hvad kan man tage for det??
Og hvis du ikke bager selv.. hvad ville du så betale for en babse kage til 40-50 personer??

Jeg mener de oevede kagebagere plejer at sige 20-25 kr pr kuvert.

Det blvier jo til mange penge, og den endelig pris kan lyde af meget hvis man ikke forstaar hvilket arbejde der er bag det. Men det er jo ikke ngoet man lige laver paa en halv eftermiddag hvis man baade sakl forme figurer og den slags.

Anmeld

25. august 2011

Muhmi

Den lykkelige skriver:

15-25,- pr. kuvert syns jeg lyder meget rimligt Det er jo et hårdt arbejde at lave sådan en kage

Anmeld

25. august 2011

Den lykkelige

3rollinger skriver:

Jeg mener de oevede kagebagere plejer at sige 20-25 kr pr kuvert.

Det blvier jo til mange penge, og den endelig pris kan lyde af meget hvis man ikke forstaar hvilket arbejde der er bag det. Men det er jo ikke ngoet man lige laver paa en halv eftermiddag hvis man baade sakl forme figurer og den slags.

Ja det bliver jo en del.. der kan da ikke være stor tortjeneste i det.. Tror fyld og fondant vil koste ca 300 bare i sig selv.. hvis det kan gøre det.. Men man bruger måske 5 timer på sådan en kage..

Anmeld

25. august 2011

Den lykkelige

Muhmi skriver:

15-25,- pr. kuvert syns jeg lyder meget rimligt Det er jo et hårdt arbejde at lave sådan en kage

Ok ja min kæreste siger jeg bare skal tage 1000 kr for det.. men synes selv det er vildt mange penge.. men når jeg regner fyld og fondant ud + alle de timer man lægger i det.. så er det jo nok derop af..

Anmeld

26. august 2011

lenec

Bare tænk på hvad en jordbærkage koster hos bagere, du bruger tid på at handle ind, du bruger tid på at bage, og lægge sammen, du bruger strøm, du bruger matrialer,du har nok også købt fadet, og forme, og jeg tror ikke 5 timer er nok.

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

lenec skriver:

Bare tænk på hvad en jordbærkage koster hos bagere, du bruger tid på at handle ind, du bruger tid på at bage, og lægge sammen, du bruger strøm, du bruger matrialer,du har nok også købt fadet, og forme, og jeg tror ikke 5 timer er nok.

Du har ret.. Jeg har sagt 800 kr.. men altså det er vist en rigtig god pris for dem!!!  men kan ikke lide bede om mere..

Anmeld

26. august 2011

Moar2011

Den lykkelige skriver:

Du har ret.. Jeg har sagt 800 kr.. men altså det er vist en rigtig god pris for dem!!!  men kan ikke lide bede om mere..

det lyder rigtig billigt, når du os ligger arbejdes kræft i den - til vores søn dåb sku vi kun betale marterialerne ellers havde den kostet 5000 til 64mennesker.

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Babyklar skriver:

det lyder rigtig billigt, når du os ligger arbejdes kræft i den - til vores søn dåb sku vi kun betale marterialerne ellers havde den kostet 5000 til 64mennesker.

Lige præcis.. det er også det rene foræringspriser..  Men kan ikke rigtig lidebede om mere når det er min første bestillings kage.. har lavede super mange.. men TÆNK NU HVIS den her går galt..  men der er kun lige til materialer også lidt til..

Anmeld

26. august 2011

Moar2011

Den lykkelige skriver:

Lige præcis.. det er også det rene foræringspriser..  Men kan ikke rigtig lidebede om mere når det er min første bestillings kage.. har lavede super mange.. men TÆNK NU HVIS den her går galt..  men der er kun lige til materialer også lidt til..

selvfølgelig går det ikke galt ! hva så næste gang, så ville du tænke "ej det kun min anden bestillingskage, hva hvis noget går galt" hihi kan du ikk se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.