Bliver sindssyg over min datter somme tider!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

3rollinger

Jeg har hørt at det skulle være en 6års krise. Det passede ihvertfald her. 6 år og startet i børnehaveklasse det var ikke en god blanding

Men da han blev 7 og nu i 1.klasse går det hele meget lettere.

Ja, min er nu ogsaa kun 6 aar. 

Men jeg gaar ud fra at det kan svinge lidt alt efter barnet  Dem jeg ellers har snakket med det om, deres boern har vaeret 7 da de fik krisen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Ja jeg er meget konsekvens.. Og meget pædagogisk - når jeg ikke er sur. hahaha

Hun ved godt at et nej er et nej og hun gør heller ikke noget hun ikke må - som regel. Men der er hele tiden noget - hun taler ikke, hun råber - har tjekket hendes øre og de er som de skal være. Hun er meget vild og kan have svært ved at sidde stille, men lægen har overhovedet ikke mistanke til at der skulle være lidt autisme eller lign. over hende. Hun tramper når hun går og skal bare generelt larme hele tiden. Jege r sikker på at hun ikke gør det med vilje! Og så er hun begyndt at snakke rigtig grimt, og jeg lukker den hver gang, men så kommer der et nyt bandeord flyvende ud af hendes mund meget uovervejet og sikkert også meget ubevist.

Nå ok ja det kunne godt lyde som om hun er inde i en fase så.. En meget irriterende en af slagsen ggg...

Anmeld

25. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ja jeg er meget konsekvens.. Og meget pædagogisk - når jeg ikke er sur. hahaha

Hun ved godt at et nej er et nej og hun gør heller ikke noget hun ikke må - som regel. Men der er hele tiden noget - hun taler ikke, hun råber - har tjekket hendes øre og de er som de skal være. Hun er meget vild og kan have svært ved at sidde stille, men lægen har overhovedet ikke mistanke til at der skulle være lidt autisme eller lign. over hende. Hun tramper når hun går og skal bare generelt larme hele tiden. Jege r sikker på at hun ikke gør det med vilje! Og så er hun begyndt at snakke rigtig grimt, og jeg lukker den hver gang, men så kommer der et nyt bandeord flyvende ud af hendes mund meget uovervejet og sikkert også meget ubevist.

lyder præcis som den store her, hun er 6 år, det er rigtig frustrerende og er også sikker på det ikke er med vilje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.