Ja det er lige hvad jeg gør... Hun er 7 år, og forstår slet ikke når man siger noget til hende! Hun er helt oppe at køre medmindre hun er træt og tuder over det mindste. Jeg synes det er voldsomt hårdt at have overskud til det hele uden at skulle skælde ud konstant.
Man kan sige til hende otte gange at hun skal være stille fordi lillesøs sover og alligevel lykkedes det hende at vække søsteren. Vi bor i en lejlighed der er meget lydt og deres værelser er lige overfor hinanden, men det kan ikke være anderledes. Åhh hvor jeg håber dte bare er en fase og at hun snart bliver lydhør igen.
Måtte bare lige ud med mine frustrationer
Jeg kender en del foraeldre til boern paa 7 aar (da min egen meget snart fylder) og saa vidt jeg kan forstaa er det et bredt faenomen at de bliver kropumulige der i 7 aar alderen.
Jeg er saa "heldig" at min 6 aarige datter har vaeret i selskab med sin 7 aarige kusine flere gange i den sidste maaned, saa hun allerede ER startet med sin 7 aar krise. Her er det hovedsagligt at jeg faktisk ikke kan sige noget til hende der er det mindste irettesaettende, saa enten bliver hun virkelig, virkelig vred eller ogsaa graeder hun.
Hun er ikke som saadan oppe at koere, men altsaa meget humoersvingende.
Maaske noget med at goere at de loesriver sig en smule mere fra foraeldrene. Hun vil heller ikke kysse paa mund mere. Men samtidig er hun jo en lille pige som ogsaa gerne vil putte og vaere sammen og hygge med mor alligevel.
Forresten, min datter snakker ogsaa meget hoejt, men det er nu ikke nyt synes jeg. Ligeledes goer min to aar yngre soen. Det er et vaerre raaberi hele dagen med dem.
Anmeld