Se hvad Marco2 har lavet til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

DK

Taaak allesammen! Jamen som sagt, så fik jeg dem KUN taget denne gang fordi jeg som "erfaren" 2. gangs gravid godt ved at jeg sådan har fortrudt at jeg ingen billeder af den slags har fra min graviditet med Kirsitne. Så denne gang skulle det være!

Det var så hyggeligt at kigge i dem uge efter uge og opdage "omg min mave er da allerede vokset".

Og igen tak til Marco2 for at få dem opstillet så fint Så skal jeg bare have det fremkaldt og kommet i ramme. Forestiller mig at det skal stå/hænge i soveværelset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

DK

Mettemus skriver:

Ih jordkloden! Det er da også ved at være alt for længe siden vi har set billeder af den Havde helt glemt hvor hurtigt du kom til at se gravid ud og nærmest sprang den der "flødeboller-eller-baby?"-fase over.

Hvor er det fint! Og SÅ godt tænkt med det sidste billede med Richard uden på maven. Det tror jeg ikke jeg har set før?

Ja, jeg blev vildt hurtig gravid-tyk! Mener jeg var i gravidbukserne i uge 9 Men de par jeg fik der kunne jeg så heller ikke passe hele vejen igennem til uge 41

Anmeld

25. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Ja, jeg blev vildt hurtig gravid-tyk! Mener jeg var i gravidbukserne i uge 9 Men de par jeg fik der kunne jeg så heller ikke passe hele vejen igennem til uge 41

Jeg voksede også ud at et par til sidst, men levede videre i ren og skær fornægtelse og nøjedes med at gå i leggins

Anmeld

25. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg voksede også ud at et par til sidst, men levede videre i ren og skær fornægtelse og nøjedes med at gå i leggins

Ahahah... Det gjorde jeg også!!

Anmeld

25. august 2011

AA10

ej hvor er det bare godt godt minde og ha

Anmeld

26. august 2011

PeruBaby

LOVE IT

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Ej, hvor er det bare flot! 

Anmeld

22. september 2011

Maja88

iiiihh hvor ser det altså fedt ud, men er der ikke nogen som er forkert placeret??.. du ser lige pludselig vildt gravid ud og så ser du ikke gravid ud

Anmeld

27. september 2011

DK

Hej

Det tror jeg ikke.

Alle er jo ikke lige store, og det komme også an på om jeg står præcist med siden til eller hvad. Jeg har selv taget billederne med selvudløser på min gamle nokia telefon, så billedkvaliteten er ikke den bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.