Se hvad Marco2 har lavet til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. august 2011

DK

Seee

Tusind tusind tusind tak, Ag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

AnneBJ

Hvor er det fint! Jeg er imponeret over du har evnet at stå på næsten præcis samme måde hver gang!..

Anmeld

25. august 2011

DK

Jaaa, det er meget griner at man kan se hvor hurtigt jeg blev for tyk til at passe min ring!

Anmeld

25. august 2011

Mettemus

Ih jordkloden! Det er da også ved at være alt for længe siden vi har set billeder af den Havde helt glemt hvor hurtigt du kom til at se gravid ud og nærmest sprang den der "flødeboller-eller-baby?"-fase over.

Hvor er det fint! Og SÅ godt tænkt med det sidste billede med Richard uden på maven. Det tror jeg ikke jeg har set før?

Anmeld

25. august 2011

businesstigger

Super. Fantastisk ide at I fik taget et billede med ham på maven!

Anmeld

25. august 2011

piadas

Feeeeed ide!

Så kan man rigtig se forandringen!

Superflot!

Ps. Jeg har altså før set billedet med Bimmeren (det hed han jo dengang) ude på maven, så det må være gået jeres næser forbi.

Anmeld

25. august 2011

Sofia

ELSKER DET!

Anmeld

25. august 2011

Kit

Så fint!

Anmeld

25. august 2011

Maria-s

Love it!! Og er ret så misundelig Her havde jeg TÆNKT mig at der også skulle tages billeder, men lige pludselig - PUF - stod vi med guldklumpen (ej ok sådan føltes det vist iiiikke helt dengang???? ) Men anyways vi glemte helt at tage billeder jævnligt, det vil jeg KLART se om jeg kan huske hvis der skulle komme en anden gang, ISÆR efter at have set dit smukke resultat

Anmeld

25. august 2011

CA

Hvor er det bare flot Ditte! Jeg var vist alt for dårlig til at få taget billeder, for synes godt nok ikke der er meget at komme efter. Det må blive næste gang!

Hvor er det bare vildt godt! Og genialt med bimmeren udenpå! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.