Vinterfrakke fra MbyM (brugt som gravidfrakke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. august 2011

Fru Aagaard

DK skriver:

550 og vil gerne sende plus porto på pakke

Så hopper jeg fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

SpunkenJo

DK skriver:

Jamen er det i juelsminde du er i sommerhus? For så kommer du da forbi på motorvejen fredag? Så kan vi bare mødes der, det vil jo bare lige tage 5 min. Hvis vi kan mødes og du tager den med så jeg ikke skal sende osv. så kan vi sige 550 kr. Så har du fået den til under halv pris?

Jeg er ikke fan af at skulle køre 30 min. Væk fra Julleby når vi endelig ar fri sammen

Jeg vil gerne bare se om jeg kan prøve den her i Kbh et sted så.

Jeg syns at 550 er lidt for meget.... Hvis du kan sælge den til en anden til den pris skal du bare gøre det jeg byder 400 kr for den

Anmeld

25. august 2011

DK

SpunkenJo skriver:

Jeg er ikke fan af at skulle køre 30 min. Væk fra Julleby når vi endelig ar fri sammen

Jeg vil gerne bare se om jeg kan prøve den her i Kbh et sted så.

Jeg syns at 550 er lidt for meget.... Hvis du kan sælge den til en anden til den pris skal du bare gøre det jeg byder 400 kr for den

Nej nej, altså jeg mener, du kommer da fra KBH mod juelsminde fredag, ikke? Så kommer du jo lige forbi/kører af på syd mod juelsminde? Altså på vej derhen?

Anmeld

25. august 2011

SpunkenJo

DK skriver:

Nej nej, altså jeg mener, du kommer da fra KBH mod juelsminde fredag, ikke? Så kommer du jo lige forbi/kører af på syd mod juelsminde? Altså på vej derhen?

Vi kører da over Vejle når vi kommer sydfra juelsminde vej går lige fra DTC og direkte ned til "down town" Julleby

Det andet er da en omvej
- selvom Gludvej naturligvis er en smuk tur

Anmeld

25. august 2011

DK

SpunkenJo skriver:

Vi kører da over Vejle når vi kommer sydfra juelsminde vej går lige fra DTC og direkte ned til "down town" Julleby

Det andet er da en omvej
- selvom Gludvej naturligvis er en smuk tur

Ahh naturligvis. Jeg kommer jo nordfra (Horsens) så vi kører jo altid på gludvejen Hvis i orker at køre over Horsens syd, vil jeg sælge den til 450 kr

Anmeld

25. august 2011

SpunkenJo

DK skriver:

Ahh naturligvis. Jeg kommer jo nordfra (Horsens) så vi kører jo altid på gludvejen Hvis i orker at køre over Horsens syd, vil jeg sælge den til 450 kr

Det ved jeg vi ikke kommer til. For vi kører lige efter job, har et vennnepar med i bilen, og vores dreng på 2,5 år. Når vi kommer på de kanter er lilledrengen sulten, og svigermekanikken står klar mes aftensmad til os...

Mit højeste bud er også 400 kr, så syns stadig det er for dyrt

Anmeld

25. august 2011

DK

SpunkenJo skriver:

Det ved jeg vi ikke kommer til. For vi kører lige efter job, har et vennnepar med i bilen, og vores dreng på 2,5 år. Når vi kommer på de kanter er lilledrengen sulten, og svigermekanikken står klar mes aftensmad til os...

Mit højeste bud er også 400 kr, så syns stadig det er for dyrt

Det er bare i orden

Anmeld

25. august 2011

SpunkenJo

DK skriver:

Det er bare i orden

Anmeld

25. august 2011

Sommersko

DK skriver:

Støvlerne er fra Timberland og en julegave fra verdens sødeste svigerforældre

Tak  De ser mega lækre ud. Ved du hvad modellen hedder?

Anmeld

25. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
hvor er den flot.. lige sådan én jeg kunne ønske mig.. Er den smal om skuldrene..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.