Vinterfrakke fra MbyM (brugt som gravidfrakke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. august 2011

Sommersko

pastry26 skriver:

Jeg er vild med dine støvler på billed nr. 2!!! hvor har du købt dem og hvilket mærke er de?? Undskyld jeg spammer din tråd...  

Hehe, skulle lige til at spørge om det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

DK

SpunkenJo skriver:

Du skal ikke tilfældigvis til halvmarathon i Juelsminde denne weekend....?

Hvilken pris havde du forstillet dig?

Jeg kan se at det er på lørdag.

Vi kan mødes lørdag formiddag ved Horsens syd afkørslen? Så er i på vej mod juelsminde og det vil ikke være en omvej for jer?

Jeg ved ikke med pris... hvad synes du? Jeg vil sige at jeg ikke har en kvittering, men jeg købte frakken i Århus sammen med Rosa herinde fra, så hun kan garantere at det ikke er en alt for "varm" frakke

Anmeld

25. august 2011

Rosa

DK skriver:

Vi kan mødes lørdag formiddag ved Horsens syd afkørslen? Så er i på vej mod juelsminde og det vil ikke være en omvej for jer?

Jeg ved ikke med pris... hvad synes du? Jeg vil sige at jeg ikke har en kvittering, men jeg købte frakken i Århus sammen med Rosa herinde fra, så hun kan garantere at det ikke er en alt for "varm" frakke

Yes - jeg garanterer - og den er brandlækker, forresten, jeg var grøn af misundelse da du købte den 

Anmeld

25. august 2011

DK

A.S. skriver:

Hehe, skulle lige til at spørge om det samme

Støvlerne er fra Timberland og en julegave fra verdens sødeste svigerforældre

Anmeld

25. august 2011

SpunkenJo

DK skriver:

Jeg skal i sommerhus med familien fra fre til søn og syns ikke jeg vil smutte for at prøve en jakke

Hvis jeg kan testpeøve den i Kbh og så få oplyst en pris fra dig, så kan vi måske stadig handle?

Anmeld

25. august 2011

DK

Rosa skriver:

Yes - jeg garanterer - og den er brandlækker, forresten, jeg var grøn af misundelse da du købte den 

Uhh speaking of grøn, det var da der vi uden held rendte rundt og ledte efter en grøn frakke til dig?

Anmeld

25. august 2011

Rosa

DK skriver:

Uhh speaking of grøn, det var da der vi uden held rendte rundt og ledte efter en grøn frakke til dig?

Yeps, på min føs'da! Og den fandt vi aldrig, men jeg købte de der kernelæderstøvler 

Anmeld

25. august 2011

DK

Jeg skal i sommerhus med familien fra fre til søn og syns ikke jeg vil smutte for at prøve en jakke

Hvis jeg kan testpeøve den i Kbh og så få oplyst en pris fra dig, så kan vi måske stadig handle?

Jamen er det i juelsminde du er i sommerhus? For så kommer du da forbi på motorvejen fredag? Så kan vi bare mødes der, det vil jo bare lige tage 5 min. Hvis vi kan mødes og du tager den med så jeg ikke skal sende osv. så kan vi sige 550 kr. Så har du fået den til under halv pris?

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

Hvad tænker du af pris? Og vil du sende om nødvendigt

Anmeld

25. august 2011

DK

Fru Aagaard skriver:

Hvad tænker du af pris? Og vil du sende om nødvendigt

550 og vil gerne sende plus porto på pakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.