puha, har lige brug for at lette mit hjerte efter denne oplevelse:
jeg blev ringet op igår omkring kl 16,30. det var en lærer fra skolen som spurgte om jeg havde talt med min ældste søn (8 år) det havde jeg ikke da han var til fødselsdag for en kammerat. så jeg spurgte hvad det handlede om.
min søn havde været til svømning, han havde svømmet ude i "det dybe" og da svømmelæren fik øjnkontakt med ham, ku han se at der var panik i min søns øjne, og han var begyndt at baske vildt med armene. læren var med det samme sprunget i og havde fået min søn hjulpet op. min søn var rystet, men der var ikke sket noget. han hverken hostede eller græd, men gik dog over i det helt lille soppebassin bagefter. senere havde han prøvet at tale det igennem med ham, og den øvrige klasse. men min søn er ikke glad for at være centrum på den måde, så han havde nægtet at tale mere om det.
vel hjemme var der ikke noget at mærke på ham, han var "sig selv" men nægtede dog stadig at tale om det. om aftenen havde det pludselig været for meget for ham, og han var kommet grædende op til min mand. da jeg kom hjem fra forældre møde en time senere, græd han stadig. men havde ikke lyst til at snakke om det. andet end at det var pga. det til svømning.
og hvor er jeg dog trist og bekymret. jeg ved godt der ikke skete noget alvorligt. men min søn er tydligvis blevet bange, og jeg ønsker virkelig at jeg ku hjælpe ham. håber han lukker op og vil tale om det på et senere tidspunkt.
Anmeld