Alt det med økonomi under uddannelse - transportrabat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Mi

Tina&Martin skriver:

Når du kommer på SU får du jo en lav indkomst og derved får du et tilløg på 25% på tranpost fradrag.
Det gjorde jeg i hvert fald da jeg var elev.
Du taster bare A til B ind på skats hjemmeside, og så dukker de selv op og bliver i regnet ud fra din indkomst.

Okey, der er vist mange forskellige regler. Må hellere få ringet rundt og hørt ad, så jeg har et bedre grundlag at beregne vores økonomi ud fra. TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

mn

Mi skriver:

Ved du hvorfor du fik nej.

Jeg tænker også at det slet ikke er sikkert jeg kan få betalt kørsel, for der er jo ikke nødvendigvis mere end 2 timers ventetid på at komme hjem fra odense tænker jeg. Men hvis jeg så bare kunne komme billigere med tog, så var det bestemt også værd at tage med. Havde jo regnet med selv at skulle betale hele transportudgiften som mindst ville blive 1000kr i måneden med wild card dsb og 2000kr i måneden med bil

nej jeg fik bare et kort svar om det ikke kunne lade sig gøre og blev henvist til at søge om togkort istedet for.

Anmeld

25. august 2011

2babygirls

Mi skriver:

Okey, der er vist mange forskellige regler. Må hellere få ringet rundt og hørt ad, så jeg har et bedre grundlag at beregne vores økonomi ud fra. TAK

Det var så lidt!!!
Du burde kunne få et godt kørselsfradrag med den afstand du får

Anmeld

25. august 2011

Mi

Tina&Martin skriver:

Det var så lidt!!!
Du burde kunne få et godt kørselsfradrag med den afstand du får

Ja, det er jo 300 km hver gang jeg skal derover

Anmeld

25. august 2011

Mi

metteswn skriver:

nej jeg fik bare et kort svar om det ikke kunne lade sig gøre og blev henvist til at søge om togkort istedet for.

Ok, jeg må hellere tage kontakt til dem og hører dem ad

Anmeld

25. august 2011

mn

Mi skriver:

Ok, jeg må hellere tage kontakt til dem og hører dem ad

ja det kan jo være du får et andet svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.