Skal, skal ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for lidt råd omkring hvornår jeg skal tage en graviditetstest

Min menstruation er 12  dage forsinket, men da det jo ikke nødvendigvis er et tegn på graviditet, er jeg lidt i vildrede om jeg skal tage testen nu eller om jeg skal vente en uge mere

Jeg er ikke helt sikker på min reaktion, da jeg ønsker at jeg er gravid, men samtidig er i gang med en uddannelse

Så et par gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

caceca

Tag testen ... så ved du da besked... er det ikke bedre end at gå i uvished og tænke en masse??

Det havde jeg gjort i hvert fald

Anmeld

25. august 2011

serinasmor

tag da testen ...

find ud af om det kan lade sig gøre at få barsel på din uddannelse .. og tag så stilling

Anmeld

25. august 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Hej

Min menstruation er 12  dage forsinket, men da det jo ikke nødvendigvis er et tegn på graviditet, er jeg lidt i vildrede om jeg skal tage testen nu eller om jeg skal vente en uge mere

Jeg er ikke helt sikker på min reaktion, da jeg ønsker at jeg er gravid, men samtidig er i gang med en uddannelse

Så et par gode råd??

Test da det tis!!! :-D og skynd dig herind igen og opdater, så vi kan juble med dig! og så kan vi tage den derfra med uddannelsen

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Testen viste negativ, men menstruationen er stadig ikke begyndt :/

Anmeld

27. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Testen viste negativ, men menstruationen er stadig ikke begyndt :/

Så prøver du igen om en uge - husk at bruge morgenurin, da det er mest koncentreret. Hvis heller ikke den test viser noget, og du ikke har fået din mens i mellemtiden, må du et smut forbi lægen :0)

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Okay tak

Anmeld

27. august 2011

dash..

Anonym skriver:

Hej

Så et par gode råd??

tag bare en test nu - også kan du altid tage en test igen om en uge 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.