I må lige hjælpe mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Nynne88

Sanne og Nicklas skriver:

Har lige fået en ny heldragt med posten som jeg bliver nød til at vise jer imorgen for den kunne helt sikkert også bliver noget af det første

Vis endelig 

Har også lige fået en hollys heldragt og hue med posten i dag  Heldragten er med grønne kløvere og huen er brun med lysebrune kløvere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

SaNiNa

Det er denne fine sag som er kommet med posten igår

Fra Phister og Philina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2011

morpåthurø

Den er da virkelig også sød. Den synes jeg da bestemt du skal vælge til prinsessen når hun skal hjem. Og specielt når du er mest tilhænger af heldragter (så må vi bare håbe hendes mave er anderledes end storebrors)

Anmeld

26. august 2011

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Den er da virkelig også sød. Den synes jeg da bestemt du skal vælge til prinsessen når hun skal hjem. Og specielt når du er mest tilhænger af heldragter (så må vi bare håbe hendes mave er anderledes end storebrors)

ja den er bare så piget, uden at være rigtig babyagtig

Tror alle nyfødt er nogle være skiderikker, det er vist meget normalt at de skal af med meget. men det er jo hurtig klaret med sådan en lille numse.

Legner tøjet på så manden også kan se hvad jeg nu har fundet frem til tasken. Det var meget letter med Nicklas for der hvade manden valgt et sæt tøj som han syntes han skulle have på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.