I må lige hjælpe mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. august 2011

SaNiNa

Bliver ved med at få udskyld pakningen af tasken til syghuset for jeg aner ikke hvad hun skal have på som det første. Så hjælp mig lige piger!

Har fundet 3 sæt tøj jeg rigtig godt kan lide og 2 heldragter.

Sæt 1: Kutter kjole, småfolk body, idaT strømpebukser

Sæt 2: Joha bluse og bukse, joha body og idaT strømpebukse

Sæt 3: MimoyMio bluse og bukse, gaia og ko body og idat strømpebukse

Sæt 4: Holly´s heldragt med mega kløver grå/lilla

Sæt 5: Holly´s heldragt med megakløver lyserød

Nå kunne ikke få lov at lave en afstemning. Så bare skriv nr på sættet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

morpåthurø

Hejsa

Jeg er helt sikkert med på sæt nr. 1. Jeg synes det er rigtig sødt og jeg er helt vild med lilla.

Anmeld

25. august 2011

Jemion

Hmm jeg er nok mest til sæt 1 og 2

Anmeld

25. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Bliver ved med at få udskyld pakningen af tasken til syghuset for jeg aner ikke hvad hun skal have på som det første. Så hjælp mig lige piger!

Har fundet 3 sæt tøj jeg rigtig godt kan lide og 2 heldragter.

Sæt 1: Kutter kjole, småfolk body, idaT strømpebukser

Sæt 2: Joha bluse og bukse, joha body og idaT strømpebukse

Sæt 3: MimoyMio bluse og bukse, gaia og ko body og idat strømpebukse

Sæt 4: Holly´s heldragt med mega kløver grå/lilla

Sæt 5: Holly´s heldragt med megakløver lyserød

Nå kunne ikke få lov at lave en afstemning. Så bare skriv nr på sættet

billede et. helt klart.. men det ser stor ud? hvad str starter du med... jeg er så meget i tvivl om de str...

Anmeld

25. august 2011

Nynne88

De er alle sammen meget meget søde  Personligt vil jeg kun bruge heldrager i starten, da jeg ikke synes der er noget der skal stramme på den lilles mave . SÅ jeg er klart til sæt 4 eller 5! Har selv pakket Hollys heldragter og så nogle hvide bodystockinger i vores sygehus-taske .

Anmeld

25. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

billede et. helt klart.. men det ser stor ud? hvad str starter du med... jeg er så meget i tvivl om de str...

Alt er str 56 ud over joha bodyen den er str 50 men stor i det.

Anmeld

25. august 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

De er alle sammen meget meget søde  Personligt vil jeg kun bruge heldrager i starten, da jeg ikke synes der er noget der skal stramme på den lilles mave . SÅ jeg er klart til sæt 4 eller 5! Har selv pakket Hollys heldragter og så nogle hvide bodystockinger i vores sygehus-taske .

Er også selv mest til heldragten og den får hun nok også på lige efter fødslen, men hun kommer ikke til leve i heldragter i flere dag for syntes de er pænt trælse at knappe og hvis hun skider lige så meget som Nicklas så får jeg ømme fingere.

Anmeld

25. august 2011

Nynne88

Sanne og Nicklas skriver:

Er også selv mest til heldragten og den får hun nok også på lige efter fødslen, men hun kommer ikke til leve i heldragter i flere dag for syntes de er pænt trælse at knappe og hvis hun skider lige så meget som Nicklas så får jeg ømme fingere.

Hehe det kan der selvfølgelig være noget om  Har ikke prøvet det endnu jo - men det kan være jeg også finder på noget andet efter er par dage . Synes bare at man kan få SÅ mange søde heldragter .

Anmeld

25. august 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Hehe det kan der selvfølgelig være noget om  Har ikke prøvet det endnu jo - men det kan være jeg også finder på noget andet efter er par dage . Synes bare at man kan få SÅ mange søde heldragter .

Det kan man helt sikkert også, i alle mulig farver så dejlig.

men nicklas han blev skiftede 8-10-12 gang om dagen de første mange uger og så det sku mange knapper.

Nicklas er jo et rigtig sommer barn så han havde stort set kun body på hele dagen

Anmeld

25. august 2011

SaNiNa

Har lige fået en ny heldragt med posten som jeg bliver nød til at vise jer imorgen for den kunne helt sikkert også bliver noget af det første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.