testdag i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

har test dag imorgen, men har mine tvivl på at jeg er gravid da jeg har taget en test idag som en negativ.

men har så mine tvivler også for har ondt i nutterne og træt og nogen gange kvalme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Anonym trådstarter

ingen der keder til det

Anmeld

25. august 2011

-Sigrid-

Du skriver jo du har testdag imorgen, det smarte ville da være at vente

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

ja det ved jeg, men om der var andre der havde prøvet at teste negativ dagen før og så den alligevel har været positiv..

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

skulle have haft mens igår men den kom ikk og den var negativ og den er stadigvæk ikke kommet men har valgt ikk at teste idag men det er nok fordi jeg er bange for at den bliver ved med at være negativ

Anmeld

27. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

skulle have haft mens igår men den kom ikk og den var negativ og den er stadigvæk ikke kommet men har valgt ikk at teste idag men det er nok fordi jeg er bange for at den bliver ved med at være negativ

Nogen kan først teste efter forventet mens. dag. Når den var negativ igår, så prøv at teste i morgen eller mandag morgen, hvis din mens ikke er kommet. 

Anmeld

27. august 2011

Frejasen

Anonym skriver:

har test dag imorgen, men har mine tvivl på at jeg er gravid da jeg har taget en test idag som en negativ.

men har så mine tvivler også for har ondt i nutterne og træt og nogen gange kvalme..

Tjah måske er den negativ idag og svag positiv i morgen. Jeg .

Jeg vil dog sige (ikke for at tage modet fra dig) men de tegn du beskriver kan også forekomme alligevel og så lægger man mere i det fordi man ønsker det. Sådan havde jeg det ihvertfald i de fire år jeg forsøgte at blive gravid inden den endelig var der.

Men held og lykke med det

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

stadigvæk ingen mens.. men har ikk testet idag for vil lige vente et par dage og se om den kommer ellers tager jeg en test, for det kan være at dem bare er lidt forsinket.. men idag kom der lidt hvidt ud af mit ene bryst..

så må se i morgen for der tester jeg..

men  alt hvad jeg kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.