søger pige tøj i str 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
387 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2011

mamiolvi

Hej
Jeg søger et par sæt tøj i str 50.. ikke nattøj og body.. men et par dragter.. har du det som du vil sælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

KarinaIda

mamiolvi skriver:

Hej
Jeg søger et par sæt tøj i str 50.. ikke nattøj og body.. men et par dragter.. har du det som du vil sælge?

Hej.

Jeg ved vi har noget liggende i str 50 vi gerne vil sælge, men jeg kan ikke få det ned fra loftet før lørdag/søndag aften.. Kan huske en del, og det er en hvid heldragt der er rigtig lækker..

Så hvis det evt har interesse, må du sige til.. Så skal vi fiske det ned og få taget nogle billeder til dig af det.. Men kan ikke gøre det før, pga min datters fødselsdag der stort set skal holdes hele weekenden!!

Karina

Anmeld

25. august 2011

mamiolvi

KarinaIda skriver:

Hej.

Jeg ved vi har noget liggende i str 50 vi gerne vil sælge, men jeg kan ikke få det ned fra loftet før lørdag/søndag aften.. Kan huske en del, og det er en hvid heldragt der er rigtig lækker..

Så hvis det evt har interesse, må du sige til.. Så skal vi fiske det ned og få taget nogle billeder til dig af det.. Men kan ikke gøre det før, pga min datters fødselsdag der stort set skal holdes hele weekenden!!

Karina

kan da godt ske jeg er interressert, men vil jo gerne lige se et billede.. du kan evt ligge et ind engang når du har tid...

Anmeld

26. august 2011

mamiolvi

slet ingen der ligger inde med noget str 50...

Anmeld

26. august 2011

Georgia

mamiolvi skriver:

slet ingen der ligger inde med noget str 50...

Har ikke i lyserødt, men har i neutrale farver ?

Anmeld

26. august 2011

6800

mamiolvi skriver:

Hej

prøv at gå ind og kigge på den salgs tråd jeg har der er ikke meget i 50, men en del i 56...det er ikke lang tid du kan bruge 50, vores datter brugte det en uge

Anmeld

26. august 2011

mamiolvi

Georgia skriver:

Har ikke i lyserødt, men har i neutrale farver ?

gider ikke neutrale farver...men tak for svar... har tre dreng og venter nu en pige så skal der tøsses

Anmeld

26. august 2011

mamiolvi

6800 skriver:

prøv at gå ind og kigge på den salgs tråd jeg har der er ikke meget i 50, men en del i 56...det er ikke lang tid du kan bruge 50, vores datter brugte det en uge

jeg kigger lige

Anmeld

26. august 2011

MissMaria

Hej

Jeg har en heldragt til salg, helt ny - aldrig brugt.

https://www.baby.dk/debat/126519pi1/toej--piger/joha-heldragt-saelges.aspx

VH Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.