Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej nej nej nej nej nej det var jo ikke det der skulle ske...
men jeg sender dig verdens største krammer og håber du nyder resten af turen nede i Tyrkiet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åååh søde det er jeg godt nok ked af at høre, men er sikker på det nok skal lykkes næste gang.
Tutter skriver: Først: Tusinde tak for alle jeres svar i mine andre debatter, jeg har ikke haft mulighed for at svare, da jeg skulle op kl 3 i nat for at komme afsted Min mens er kommet her til aften ØV ØV Lige pt. har jeg det som sådan okay, men jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig endnu, før jeg tester på fredag og den så viser negativt.. Men skal jeg teste som planlagt nu hvor den er kommet eller? Må jeg egentlig bruge tampon, eller skal det være bind? Ville være lidt trist med bind da jeg ellers ikke kan bade så! Ellers er her skønt hernede, vi har pt. her kl 24 30 grader og nyder varmen på vores altan, vi er lige kommet hjem inde fra byen af, vi er rigtig trætte, da vi har været oppe i 20 timer snart.. Håber I har det godt.. Knus Tutter
Først: Tusinde tak for alle jeres svar i mine andre debatter, jeg har ikke haft mulighed for at svare, da jeg skulle op kl 3 i nat for at komme afsted
Min mens er kommet her til aften ØV ØV
Lige pt. har jeg det som sådan okay, men jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig endnu, før jeg tester på fredag og den så viser negativt..
Men skal jeg teste som planlagt nu hvor den er kommet eller?
Må jeg egentlig bruge tampon, eller skal det være bind? Ville være lidt trist med bind da jeg ellers ikke kan bade så!
Ellers er her skønt hernede, vi har pt. her kl 24 30 grader og nyder varmen på vores altan, vi er lige kommet hjem inde fra byen af, vi er rigtig trætte, da vi har været oppe i 20 timer snart..
Håber I har det godt..
Knus Tutter
øv øv sender sig en kæmpe. Håber du nyder din ferie alligevel
Op på hesten igen - det SKAL nok lykkes.
årh smukke.. øv øv... jeg håber alligevel at der er et lille spinkelt håb for en positiv test når du tester...
til dig og nyd din ferie..
Øv søde, det er jeg rigtig ked af at høre Du må gerne bruge tampon, de sagde de i hvert faldet til mig at jeg måtte på CFC.
Op men humøret, du tager den næste gang
Nyd ferien og slap af, det er nok meget rart pt.
Åhh det var synd søde ven.
Men..som Zafir jo også hentyder til..så har du nu heller ikke været alt for god ved dig selv i ventetiden.
Men du skal se, det lykkedes nok...så nyd nu din ferie i fulde drag og se at få slappet godt af, og prøv så igen.Kæmpe trøstekramSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128