En lille (kedelig) update fra Tyrkiet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.993 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Becks

Først: Tusinde tak for alle jeres svar i mine andre debatter, jeg har ikke haft mulighed for at svare, da jeg skulle op kl 3 i nat for at komme afsted

Min mens er kommet her til aften ØV ØV

Lige pt. har jeg det som sådan okay, men jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig endnu, før jeg tester på fredag og den så viser negativt..

Men skal jeg teste som planlagt nu hvor den er kommet eller?

Må jeg egentlig bruge tampon, eller skal det være bind? Ville være lidt trist med bind da jeg ellers ikke kan bade så!

Ellers er her skønt hernede, vi har pt. her kl 24 30 grader og nyder varmen på vores altan, vi er lige kommet hjem inde fra byen af, vi er rigtig trætte, da vi har været oppe i 20 timer snart..

Håber I har det godt..

Knus Tutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

twinboys

Tutter skriver:

Først: Tusinde tak for alle jeres svar i mine andre debatter, jeg har ikke haft mulighed for at svare, da jeg skulle op kl 3 i nat for at komme afsted

Lige pt. har jeg det som sådan okay, men jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig endnu, før jeg tester på fredag og den så viser negativt..

Må jeg egentlig bruge tampon, eller skal det være bind? Ville være lidt trist med bind da jeg ellers ikke kan bade så!

Ellers er her skønt hernede, vi har pt. her kl 24 30 grader og nyder varmen på vores altan, vi er lige kommet hjem inde fra byen af, vi er rigtig trætte, da vi har været oppe i 20 timer snart..

Håber I har det godt..

Knus Tutter

Øv det gør mig ondt at læse...

Men ved der også er en lille bebs til dig... så op med snuden...

Majbritt

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

Tutter skriver:

Håber I har det godt..

Knus Tutter

ØV

Der er simpelthen ikke noget mere nedslående end de skide negative tests

Ja, du skal teste på testdag - du kan jo være en af dem, der få mens selvom du er gravid

Jeg vil mene, at du kan bruge tamponer

Anmeld

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Håber I har det godt..

Knus Tutter

Øv noget møg. Det er jeg ked af at høre. Jeg håber alligevel lidt  Du skal teste for at være helt sikker 

Håber du kan nyde din ferie lidt alligevel. 

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

som en anden siger .. nogle har "mens" selvom de er gravide ... test på testdag

Anmeld

24. august 2011

Mi

Øv øv øv

Du kan sagtens bruge tamponer.

Håber du stadig kan få noget ud af ferien

Anmeld

24. august 2011

CamillaValby

Øvvvv

Som de andre siger skal du teste alligevel, da klinikken plejer at ville have en update uanset hvordan det går.

dog stadig for at der er noget.

Nyd din ferie og den dejlige sol for ALLE og andre, eller i hvertfald for MIG

Anmeld

25. august 2011

Becks

TAK ALLESAMMEN!

Jeg prøvede og teste her til morgen (kl. er 6:20 i Tyrkiet nu) Den var negativ, så tør desværre ikke håbe på noget i morgen øvøv..

Min veninde sover stadig, da kl jo ikke er så mange, så jeg nyder stilheden og udsigten og har fældet et par tåre

Jeg har ondt i højre side, eller ikke ondt, men ubehag og niv. Plejer jeg ikke når jeg har mens, så der er stadig et lillebitte håb i mig. Men det er også lillebitte..

Jeg skal nok nyde ferien alligevel, selvom jeg er skuffet og ked. Så havde jeg sat mig for, at det ikke er alle der er lige heldige første gang..

Anmeld

25. august 2011

<3

Sår der næste gang Becks det er jo ikke altEller intet med den her gang og næste gang ved din krop hvad der forventes af den men det gør mig usigeligt ondt for jeg ved hvor meget du har ønsket det! knus og kram!

Anmeld

25. august 2011

2721

Har læst med på side linjen
Det gør mig rigtig ondt at mens er kommet, men som andre skriv opgiv ikke håbet endnu, om ikke andet er det som mrs x skriver ikke dit eneste forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.