hår extensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

debbie19

Sesse89 skriver:

Extensions med clips er betydlig billiger så hvis du har mulighed for det vil det nok være noget at starte med

tror bare ikke jeg kan finde ud af at sætte det i...

koster det virkelig 3000 kr for permanent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Sesse89

debbie19 skriver:

tror bare ikke jeg kan finde ud af at sætte det i...

koster det virkelig 3000 kr for permanent

Mener der er nogen der gør det billiger hvis man selv tager det med og gør det ved en privat.

Clips er ikk svære hvis bare man har mod på at øve sig

Anmeld

24. august 2011

annks

du kan få cold fusion og hot fusion (ANBEFALER DET FØRSTE), det er nemt, og du kan få en veninde til at sætte det i for dig det kan holde 2-4 mdr. hvis du behandler det godt, det er ikke særlig dyrt og det er nemt at have med at gøre! sender lige nogle links oveni

http://www.hairbysophie.dk/    ---> der kan du også læse lidt om det forskellige  

www.maikan.dk det er billigt!

Anmeld

24. august 2011

Noneother

Jeg vil lige tilføje at de IKKE anbefaler extensions med mindre dit eget hår er minimum 20 cm langt, da det ellers vil komme til at se meget unaturligt ud.  Vi har vel alle set de der popduller der har prøvet, OG fejlet extensions big time. + De kræver en del pleje.

Hvis du alligevel beslutter dig for at prøve, så brug endelig de ekstra penge og få det lavet hos en rigtig frisør. Ellers skal du virkelig ikke regne med et bare nogenlunde godt resultat. Er du gal der er mange der ikke ved hvad de laver med det.

Ikke for at gøre dig trist eller noget. Jeg synes bare du fortjener at høre nogle facts inden du går ud og bruger flere tusinde kroner på noget du vil fortryde.

Anmeld

11. oktober 2011

claudie

Ellers så find dig en frisure med tiden..

prøv denne fede side, hvor du kan prøve frisure på dig selv.

her er siden: http://www.rufii.dk/

Så skal du bare starte din makeovers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.