hår extensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. august 2011

debbie19

heey.....

jeg har klipped mit lange hår af  for lang tid siden og er kort håret nu.. men folk er begyndt at tro jeg er min mor

og jeg er begyndt at savne langt hår.. en veninde fortalte man kunne få noget extensions som sad i hele tiden ?? passer det og hvad er prisen... mit hår tager nok 2-3 år om at blive skulder langt !!!! hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

TWT

debbie19 skriver:

heey.....

jeg har klipped mit lange hår af  for lang tid siden og er kort håret nu.. men folk er begyndt at tro jeg er min mor

og jeg er begyndt at savne langt hår.. en veninde fortalte man kunne få noget extensions som sad i hele tiden ?? passer det og hvad er prisen... mit hår tager nok 2-3 år om at blive skulder langt !!!! hjælp mig piger

Jeg klippede mig skaldet på et tidspunkt, og samme dato året efter var mit hår skulderlangt så tror ikke der vil gå 2-3år for dig

men extensions kan koste fra 3000kr op op, hvis det skal holde  

Anmeld

24. august 2011

debbie19

TWT skriver:

Jeg klippede mig skaldet på et tidspunkt, og samme dato året efter var mit hår skulderlangt så tror ikke der vil gå 2-3år for dig

men extensions kan koste fra 3000kr op op, hvis det skal holde  

Mit hår vokser virkelig virkelig langsomt og ligeså snart det når til ørene går det i stå!!!!!

Anmeld

24. august 2011

TWT

debbie19 skriver:

Mit hår vokser virkelig virkelig langsomt og ligeså snart det når til ørene går det i stå!!!!!

hmm det er da underligt - og træls

måske du kunne gå på apoteket, og købe noget tilskud, som gør at negle og hår vokser hurtigere ?

Anmeld

24. august 2011

debbie19

TWT skriver:

hmm det er da underligt - og træls

måske du kunne gå på apoteket, og købe noget tilskud, som gør at negle og hår vokser hurtigere ?

jamen min negle vokser ekstremt de skal klippes hver uge og så er de meget lange...

Anmeld

24. august 2011

TWT

debbie19 skriver:

jamen min negle vokser ekstremt de skal klippes hver uge og så er de meget lange...

hår og negle burde følges ad?

Anmeld

24. august 2011

fønix

debbie19 skriver:

heey.....

Hej

Der findes nogen piller der hedder silica(mener jeg) som gør at håret vokser hurtigere, de er også gode til hud og negle og så kan du også få nogen extension med clips, det er lidt billigere og holder længere  

Anmeld

24. august 2011

debbie19

TWT skriver:

hår og negle burde følges ad?

gør mit ikke haha  

Anmeld

24. august 2011

debbie19

fønix skriver:

Hej

Der findes nogen piller der hedder silica(mener jeg) som gør at håret vokser hurtigere, de er også gode til hud og negle og så kan du også få nogen extension med clips, det er lidt billigere og holder længere  

okay tak.. hmm vil helst ikke fylde min krop med piller

Anmeld

24. august 2011

Sesse89

Extensions med clips er betydlig billiger så hvis du har mulighed for det vil det nok være noget at starte med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.