Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2011

oOmajseOo

Hej allesammen
Håber der er nogle der kan hjælpe mig jeg har test dag i morgen men de g-test jeg har taget viser ikk rigtig noget såå jeg sku lige prøve en ægløsnings test faktisk bare lidt for sjov blev bare en smugle overesket hva siger i til den og er der nogle der har prøvet og tage en æg test dagen før test dag og hvordan såå den ud ???
Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Frøken J.

oOmajseOo skriver:

Hej allesammen
Håber der er nogle der kan hjælpe mig jeg har test dag i morgen men de g-test jeg har taget viser ikk rigtig noget såå jeg sku lige prøve en ægløsnings test faktisk bare lidt for sjov blev bare en smugle overesket hva siger i til den og er der nogle der har prøvet og tage en æg test dagen før test dag og hvordan såå den ud ???
Håber i kan hjælpe mig

Du mangler et foto

Anmeld

24. august 2011

TWT

oOmajseOo skriver:

Hej allesammen
Håber i kan hjælpe mig

der er intet billed?

Anmeld

24. august 2011

oOmajseOo

sådan
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2011

oOmajseOo

billed 2
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2011

Kløver

oOmajseOo skriver:

sådan

jeg vil mene den er positiv for ægløsning, men den kan jo godt have forskubbet sig

Anmeld

24. august 2011

henh01

Er det ikke noget med at man godt kan teste positiv på ægløsningsteste ved graviditet?

Anmeld

24. august 2011

oOmajseOo

jamen jeg tested brænde prosetiv for æg løsning for præsis 14 dage siden har aldrig hørt om at man kan have 2 ægløsninger på en måned og skal have min mens i morgen såå syndes det virked mærkeligt håber selvfølgelig ikk at den kommer

Anmeld

24. august 2011

Englebassen82

Nu ved jeg det ikke 100 %, men jeg har hørt at en ægløsningstest vil vise positiv, HVIS selvfølgelig man har ægløsning men også ved en graviditet, MEN om det er noget om det kan jeg ikke sige... MEN igen hvis du også have en positiv ægløsningstest for 14 dage siden, kan det tyde på at det måske holder stik og du er gravid ???

Håber en ny test om nogle dage kan gøre dig mere afklaret..

Anmeld

24. august 2011

oOmajseOo

Ja det har jeg nemlig osse hørt men var bare ikk sikker på om det var rigtig men håber inderligt at det er og håber jeg står med en posetiv g test snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.