Maria-s skriver:
Hmm jamen ikke andet end at sørge for altid at have mad og vand med samt MASSER af bomuldsklude til lige at lave afdækning for solen
Og jo så var det telt vi havde taget med GULD værd. Det gjorde at han kunne ligge og hygge sig og få masser af luft, så vi ikke skulle bekymre os om sol og varme helt så meget. Men ja ellers så er det jo foregået på hans principper, uden for meget hulumhej og stesen rundt og vi har været meget obs på at give ham "plads" til at sove så snart han viste tegn på træthed. Men altså jeg tror bare han har kunnet mærke at far og mor slappede max af og så gjorde han også 
Jo og så havde vi sådan en letvægtsautostol med vi havde lånt, så vi kunne bære ham rundt i den hvis vi skulle ud at spise om aftenen, istedet for at skulle vække ham når vi skulle ud af bilen/ gå et sted hen mv.
Og herhjemmefra er han vant til "larm" vi hører næsten altid radio i bilen når vi kører og han er vant til der bliver støvsuget mv når han sover, så vågner generelt ikke så nemt på grund af larm. Så hvis vi bare har sørget for der var nogenlunde mørkt eller som minimum afskærmet for ham der hvor han skulle sove, så har der ikke været nogen problemer 
Beklager det ikke er så mange "råd" jeg kan komme med, jo hvis du ser et stjerneskud, så ønsk dig en glad baby på jeres tur
hehe det virkede i hvert fald her

Takker... håber på en glad dreng - især på flyveturen
.
Ihh sådan et telt ville jeg gerne have fingrene i, men kan ikke finde nogle der forhandler... mon ik man kan købe dem i spanien
.
Har lånt en klapvogn, der ryger med og da vi skal bo i Fuengirola, regner jeg ik med at sku bruge en bil...
Tristan er lillebror, så han kan sove fra bomber tror jeg... er spændt på hvordan ungerne takler spanierne... og deres glæde ved børn

Anmeld