Vores vidunderlige tur til Spanien :) "Lidt" langt.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

Ihhh hvor dejligt at i har haft sådan en skøn tur! Det lyder også helt vildt tiltrængt og fortjent. Kan godt forstå det ikke blir til så meget kæresteri i hverdagene - godt i har fået tanket op på den konto!

Dejlige billeder - især dem af Noah og dig på gulvet. Han er godt nok en dejlig lille rullesteg

Knus til jer!

ja det var så fantastisk dejligt at have noget 100% tid sammen alle 3  og oss bare 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Mettemus

Maria-s skriver:

ja det var så fantastisk dejligt at have noget 100% tid sammen alle 3  og oss bare 2

Arhmen det kan jeg simpelthen godt forstå! Og det er bare sådan en god ide at tage væk. Det kan man sikkert leve længe på når man kommer hjem til hverdagen igen

Anmeld

26. august 2011

Sofia

Tak for den skønne beretning. Ihh jeg glæder mig også til vi skal på ferie! Det ser bare så vidunderligt ud med alle de billeder og en glad lille dreng!

Anmeld

26. august 2011

JonTri

Maria-s skriver:

Hmm jamen ikke andet end at sørge for altid at have mad og vand med samt MASSER af bomuldsklude til lige at lave afdækning for solen Og jo så var det telt vi havde taget med GULD værd. Det gjorde at han kunne ligge og hygge sig og få masser af luft, så vi ikke skulle bekymre os om sol og varme helt så meget. Men ja ellers så er det jo foregået på hans principper, uden for meget hulumhej og stesen rundt og vi har været meget obs på at give ham "plads" til at sove så snart han viste tegn på træthed. Men altså jeg tror bare han har kunnet mærke at far og mor slappede max af og så gjorde han også

Jo og så havde vi sådan en letvægtsautostol med vi havde lånt, så vi kunne bære ham rundt i den hvis vi skulle ud at spise om aftenen, istedet for at skulle vække ham når vi skulle ud af bilen/ gå et sted hen mv.

Og herhjemmefra er han vant til "larm" vi hører næsten altid radio i bilen når vi kører og han er vant til der bliver støvsuget mv når han sover, så vågner generelt ikke så nemt på grund af larm. Så hvis vi bare har sørget for der var nogenlunde mørkt eller som minimum afskærmet for ham der hvor han skulle sove, så har der ikke været nogen problemer

Beklager det ikke er så mange "råd" jeg kan komme med, jo hvis du ser et stjerneskud, så ønsk dig en glad baby på jeres tur hehe det virkede i hvert fald her

Takker... håber på en glad dreng - især på flyveturen.

Ihh sådan et telt ville jeg gerne have fingrene i, men kan ikke finde nogle der forhandler... mon ik man kan købe dem i spanien.

Har lånt en klapvogn, der ryger med og da vi skal bo i Fuengirola, regner jeg ik med at sku bruge en bil... 

Tristan er lillebror, så han kan sove fra bomber tror jeg... er spændt på hvordan ungerne takler spanierne... og deres glæde ved børn

Anmeld

26. august 2011

businesstigger

Det ser så lækkert ud. Gode billeder! Kan især godt lide dem med ham i poolen

Anmeld

26. august 2011

DK

Skøøønt! Jeg får også helt lyst til at komme afsted igen! Synes han ikke bare at det var mega fedt at være ude og svømme? Richard elskede det! (også nøgen-showet i øvrigt! Den lille diller den skal altså bare ud og svinge).

Men godt at høre i har haft en kanon ferie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.