Ja inden vi skulle afsted glædede jeg mig faktisk ikke må jeg indrømme..... 
Noah fik sin 5 mdr. vacc. mandagen inden vi skulle afsted om søndagen. Han var bare såååå pylret hele ugen med feber de første par dage og så ellers bare i SKOD humør de næste, hidsig, skrigende og ville ikke sove 

og mor her var slidt temmelig langt ned, da farmand egentlig skulle have haft ferie ugen før, men desværre var nødt til at arbejde en del af dagene alligevel...
Jeg var så bekymret for om jeg skulle sidde i Spanien med en ked, skrigene unge, for så ville jeg sgu hellere være derhjemme. For slet ikke at nævne angsten for 3 timers flyvetur med meget skrigende baby??? 

Aftenen inden vi skulle afsted, sad jeg lige lidt for mig selv og nød en stjerneklar himmel og der kom der hele 4 stjerneskud. Jeg ønskede, ønskede, ønskede at Noah ville pakke sit gode humør og være en glad baby der var med på ferie. Og det virkede!! 
Flyveturen derned gik SÅ fint. Noah sov ikke så meget men vi var så heldige at vi havde en hel række sæder, så vi kunne ligge ham på hans dyne, så han lå bare og hyggede sig og så charmede han ellers alle omkring sig 
Efter en times kørsel ankom vi til det sommerhus/ lejlighed som vi havde lånt. Der var vaaaarmt, men de eneste der lagde mærke til det var egentlig os
Noah tog det bare i stiv arm og HYGGEDE sig
Og det var egentlig kendetegnet for resten af ferien. Han har stort set ikke grædt og når han har har det været meget kortvarigt, enten fordi han var sulten eller om natten fordi han ikke selv ku finde sin sut. 2 dage var vi på tur hvor han sad i sådan en paraplyklapvogn. Jeg var meget spændt på hvordan han ville tage det med alle de indtryk der bare ville komme lige ind i ansigtet på ham, men der var INGENTING at mærke på ham, han hygge sig bare med sin tøjløve og kiggede ellers interesseret rundt 
Ferien stod jo i afslappelsens tegn, så derfor foregik meget på terrasserne omkring lejligheden eller ved den pool der hørte til lejlighedskomplekset. Vi havde sådan et "halv" telt med (sådan med en stor åben åbning), som han lå i skygge i med en dyne i bunden og det nød han bare så meget. At ligge og leje med sit lejetøj og ikke mindst at få lov til bare at ligge i ble eller allerhelst; splitterhansnøgen
(og nej vi havde meget overraskende ingen uheld
) Han var for første gang i anden vand end bare sit badekar eller med farmand under bruseren og han synes det var rigtig sjovt at være med i pool
Dog var moren her lidt nervøs for al kloren + at solen jo hver dag skinnede fra en skyfri himmel, så det blev ikke til hver dag og heller ikke ret lang tid af gangen, men det er klart noget vi skal noget mere til herhjemme 
Vi havde besluttet, Manden min og jeg, at det også skulle være "ferie" for mig, så Noah har fået en del mme dernede for at jeg kunne have god samvittighed med også at få et par drinks
Derudover er der godt nok heller ikke ved at være meget tilbage i madpakkerne, så vi er ved at indstille os på herhjemme at det snart er slut. Jeg ammer faktisk kun tidlig morgen og så føles de tomme. Jeg kan godt gi ham om middagen også, men der er ikke ret meget og han sidder og banker ind i mine bryster med hovede og hænder fordi der ikke rigtig kommer så meget.... Men jeg føler mig også klar til at det er en tid der er ved at være forbi. Selvfølgelig er der lidt blandet følelser for det betyder jo også at min baby ikke er så lille en baby mere
Men det er nu også dejligt.. 
Nå men vi var meget spændt på turen hjem for vi sku op klokken 3 om natten og flyve klokken 7. Og han blev bare vækket gang på gang på GANG! 
først fordi vi jo skulle afsted. Ind i bil. Ud af bil. Vente. op af stol, i bæresele. Op af bæresele for at komme igennem check-in. Vente. I kø for at komme ind i flyet hvor han vågner igen. IND i flyet, op af bæresele fordi det åbenbart (

) er mere sikkert at han sidder i et bælte rund om maven fast i mit bælte når vi skal lette, end at han sidder i sin babybjørn bæresele spændt godt fast til sin far?? Så sov han så HELE flyveturen og vågnede 20 min. inden vi skulle lande, lige i tid til at blive ammet, så han undgik propper i ørerne
Og mor her var så stolt så stolt da alle omkring os sagde "neeeej sikker en glad og nem baby, det klare han da bare SÅ flot"
Og ja det gjorde han sgu!! 
Det var en mere end fantastisk ferie som ikke bare gjorde godt for os som familie, for Noah og hans far, men som også gjorde rigtig godt for os som kærester
At vi havde tid til hianden og havde tid til om aftenen at være kærester og hygge os med lidt vinm, fordi Noah bare var så dygtig, dygtig, dygtig og sov hver nat til en 4-6 for lige at få lidt mad og så sove videre sammen med os til en 8-9 tiden. Det havde vi virkelig brug for og jeg ku mærke hvor meget jeg har savnet det her, hvor manden min har arbejdet så meget det sidste lange stykke tid. Så vi skal HELT klart have en overnatning et eller andet sted en gang i efteråret, bare os to, så vi husker at nyde at være forelskede i hinanden og husker at være kærester og gi hianden et kys i nakken eller et frækt blik

Alle mine bekymringer blev gjort til skamme og det er den bedste ferie jeg nogensinde har haft. Jeg har nydt min søn så meget og jeg har tudet over at se hvor meget han har hygget sig. Både for sig selv om morgen når han og jeg har siddet for os selv ude på terrassen mens de andre sov OG når han har været sammen med sin far 
Vi fik ikke taget ret mange billeder dernede fordi vi bare nød det og helt glemte det, men "lidt" skal i da ha
(Beklager der var så mange med Noah der smiler, så jeg ku ikke vælge!! 

)