ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2011

av

Hej piger. Er der nogen af jer som har haft lidt krampe agtigt ondt i maven og underlivet, og så et par dage efter fundet ud af at i er gravide?

Har haft det sådan i ca en uge nu, ikke rigtig nogen appetit, (plejer ellers være glad for mad ) og har en sær fornemmelse i kroppen. Skulle faktisk have min mens idag, men har ingen tegn på at det skal komme..

Mig og kæresten har prøvet i 10 måneder nu..

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Filippa & Liva

Jeg havde nøjagtig samme følelse i maven før jeg testede positivt ... Jeg krydser for dig !

Anmeld

24. august 2011

aya-zia

av skriver:

Hej piger. Er der nogen af jer som har haft lidt krampe agtigt ondt i maven og underlivet, og så et par dage efter fundet ud af at i er gravide?

Har haft det sådan i ca en uge nu, ikke rigtig nogen appetit, (plejer ellers være glad for mad ) og har en sær fornemmelse i kroppen. Skulle faktisk have min mens idag, men har ingen tegn på at det skal komme..

Nogen der kan hjælpe?

uhhh det lyder som begge mine dage op til en positiv test....

finger for jer

Anmeld

24. august 2011

TWT

av skriver:

Nogen der kan hjælpe?

Jeg har det på nøjagtig samme måde, jeg havde test da i dag. Men vi er vidst blevet enige om at den er negativ, dog kan vi ane en meget utydlig streg. 

Du kan se min tråd 

For at du er gravid

Anmeld

25. august 2011

av

håber også virkelig den er der. Men man tør jo snart ikke teste mere, man bliver så ked af det når den er negativ

Ved godt der er andre der går længere tid og prøver, og har virkelig ondt af dem..

Men sys vi har ventet længe nok nu

Takker til jer der

Anmeld

25. august 2011

av

Ved godt at det er meget tidligt, men tror jeg går ned og køber en test imorgen så må vi jo se

og så hvis mens. ikke er kommet om et par dage, og testen er negativ, så må jeg jo prøve igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.