Søger mobil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. august 2011

Simon's moar <3

Sukkerblomst skriver:

Åhh.. Du spørger mig desværre om noget jeg ikke kan svare på

Det er bare helt i orden
Hvad havde du tænkt af pris for den? Hvor gammel er den? Og har du kvittering på den?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

mth1987

Har en samsung corby der næsten ikk er brugt og plastikken på skærmen vidst stadig er på.

Anmeld

25. august 2011

Sukkerblomst

Simon's moar <3 skriver:

Det er bare helt i orden
Hvad havde du tænkt af pris for den? Hvor gammel er den? Og har du kvittering på den?  

Den er fra den 18.06.10 men kun brugt i 6 måneder da jeg forelskede mig i en iPhone. Ja, har kvitering på den. Tænker 400 kr. ??

Anmeld

25. august 2011

Simon's moar <3

Sukkerblomst skriver:

Den er fra den 18.06.10 men kun brugt i 6 måneder da jeg forelskede mig i en iPhone. Ja, har kvitering på den. Tænker 400 kr. ??

Okey, skal lige læse lidt om forskellen på X8 og X10, så vender jeg lige tilbage

Anmeld

25. august 2011

Bryndis

EmmaJosephine skriver:

Hvorfor vil du af med den?

Jeg gider bare ikke rigtig og have touch mobil mere. Vil hellere have en med almindelig tastatur

Anmeld

25. august 2011

Bryndis

mth1987 skriver:

Har en samsung corby der næsten ikk er brugt og plastikken på skærmen vidst stadig er på.

Hvad er prisen på den?

Anmeld

25. august 2011

mth1987

Bryndis skriver:

Hvad er prisen på den?

Jeg gav vidst 700 fra ny. Jeg har ikk haft den til salg så har ikk spekuleret over en pris. Har også originalkassen og ekstra cover. Men kom da med et bud på hvad du vil spendere

Anmeld

26. august 2011

lauras*mor*

Jeg har en Nokia N8 til salg.. Hentet i butikken igår.. Den er sølv hvid.. Jeg havde en grøn før som gik i stykker og fik derfor en ny, men kunne godt tænke mig en ny og derfor sælger jeg nu... Kassen er ikke åbnet, der er kvittering med og der er 15 mdr's fuld forsikring på med en selvrisiko på 100 kr... :-) Den dækker alt..
Min umiddebare pris er 3000 da den koster 3800 fra nu, men er klar på en god handel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.