Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Madam Blå skriver: Min mavefornemmelse. Jeg "vidste", at jeg var gravid Udover den var det nok at jeg havde så ondt i underlivet.. Min kæreste synes, at det tidligste og mest tydelige tegn var mine humørsvingninger
Min mavefornemmelse. Jeg "vidste", at jeg var gravid Udover den var det nok at jeg havde så ondt i underlivet.. Min kæreste synes, at det tidligste og mest tydelige tegn var mine humørsvingninger
Sådan har jeg det også.. Jeg ved det bare, altså at jeg er gravid, jeg kan mærke det på min krop! Men tør næsten ikke tro det, er jo en smule bange for at blive skuffet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg begyndte at tabe håret
LeneKE
Jeg var sulten!
Den dag jeg testede positiv, var vi i AZ efter en test, og på vej hjem spiste jeg 2 flutes (en kylling/tzaziki og en med laks), samtidig med at jeg havde kvalme
Så jeg var lidt underlig
Træthed - helt sikkert.... jeg var sygeligt træt allerede meget tidligt!
Træthed og sure opstød en masse med alle tre...
NJN skriver: Sådan har jeg det også.. Jeg ved det bare, altså at jeg er gravid, jeg kan mærke det på min krop! Men tør næsten ikke tro det, er jo en smule bange for at blive skuffet.
Jeg krydser fingre for dig så!
De ømme bryster For pokker de gjorde auvs!
ONDE ligament smerter
OPKAST, fra start til slut
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128