Julebaby - hvornår kan de finde på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Wimmie

At sætte fødsel igang hvis man går over tid?

Jeg er sat til den 18. december og er førstegangsfødende, så jeg kan jo ikke lade være med at spekulere i planlægningen omkring jul - og nytår. Hvis man max. må gå 2 uger over tid skal det jo være inden/senest den 1. januar (vil være mærkeligt at få en 2012-baby)

De kan vel ikke finde på at sætte én igang den 31. eller hvordan? Vil man så ikke finde en tidligere dato evt. imellem jul og nytår?

Kan man forespørge en dato man gerne vil føde på? Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Miss T

Vel 14 dage efter termin som maks. Jeg tror ikke, at de tager hensyn til at det er jul

Anmeld

24. august 2011

Maja_4000

Jeg havde termin den 23. og skulle have pks .. De var lidt ligeglade med at det var jul :b Men jeg var heldig og fik det den 15. december

Anmeld

24. august 2011

Sukkerblomst

jeg har en veninde der fik december baby sidste år.

Hun fik afvide at hvis hun ikke var gået igang til tiden, skulle hun sættes igang den 24 dec.... heldigvis kom han til tiden, og alt gik som det skulle

Anmeld

24. august 2011

LeneKE

Uhh jeg følger lige med her - er sat til den 16. december

LeneKE

Anmeld

24. august 2011

Sofia

Tror også de sætter igang den 31. dec, mener ikke de tager hensyn til det! Men så får du også lige børnepengene med

Anmeld

24. august 2011

Sofia

Tror ikke du kan ønske en dato.. desværre

Anmeld

24. august 2011

Holbæktrunten

Wimmie skriver:

At sætte fødsel igang hvis man går over tid?

Jeg er sat til den 18. december og er førstegangsfødende, så jeg kan jo ikke lade være med at spekulere i planlægningen omkring jul - og nytår. Hvis man max. må gå 2 uger over tid skal det jo være inden/senest den 1. januar (vil være mærkeligt at få en 2012-baby)

De kan vel ikke finde på at sætte én igang den 31. eller hvordan? Vil man så ikke finde en tidligere dato evt. imellem jul og nytår?

Kan man forespørge en dato man gerne vil føde på? Hehe

Hmm, min erfaring indenfor det offentlige er, at man prøver at minimere arbejdsbyrden i weekenden og helligdage, pga den mindre bemanding. Hvis jeg stod i din situation ville jeg simpelthen nægte at blive sat igang de dage der... Det er et tilbud at blive sat igang, ikke noget man skal... Det er jo så ikke sikkert at det ændrer noget, måske vælger baby alligevel at dukke op en af de dage jo :0)

Anmeld

24. august 2011

AnneBJ

Hvor har du valgt at føde? I region syddanmark sætter man vist alle steder fødslen igang 41+3 (hvis mor ønsker det altså)

Det blev jeg her i Kolding... Så når du lige at ramme mellem jul og nytår OG få januarbørnepengene med

Anmeld

24. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg var sat til den 14/12-07....og har ALTID gået over tiden. (de 4 andre gange jeg havde født)...så jeg var også ret bekymret, og fik at vide at de IKKE satte igang den 24. og den 31, med mindre det var meget nødvendigt.

Og ja......jeg gik over tiden. Og fik en tid til igang sættelse den 27/12 og drengen blev født den 28/12, dog ved KS. Vi var på sygehuset i 2 dage og nåede lige hjem til at fejre nytår

Pøj pøj med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.