Mad om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Janni.

cash83 skriver:

Vækker/vækkede I jeres 3 mdr. gamle bebs om natten, for at give mad?

Jeg gør ikke. Kan ikke nænne det

Er det forkert? Hvad mener I?

Vækkkede kun Silas imens vi var på sygehyset, og kun fordi SP sagde vi SKULLE..  Jeg havde det så dårligt med at vække ham, så da vi kom hjem fik han lov til at sove det, han kunne/ville, også om natten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

cash83

Janni. skriver:

Vækkkede kun Silas imens vi var på sygehyset, og kun fordi SP sagde vi SKULLE..  Jeg havde det så dårligt med at vække ham, så da vi kom hjem fik han lov til at sove det, han kunne/ville, også om natten 

Jeg vækkede ham også det første stykke tid, men han blev bare Så forskrækket og ked af det hver gang. Så vi prøvede at lade ham sige til selv, og det har fungeret fint...

men så blev jeg lige i tvivl

Anmeld

24. august 2011

Janni.

cash83 skriver:

Jeg vækkede ham også det første stykke tid, men han blev bare Så forskrækket og ked af det hver gang. Så vi prøvede at lade ham sige til selv, og det har fungeret fint...

men så blev jeg lige i tvivl

Åh stakkels lille pus, kan lige se det for mig.  

Han skal skam nok give lyd fra sig, når/hvis han bliver sulten. Ihh der er også så mange bekymringer når man bliver forældre 

Anmeld

24. august 2011

FruHolm <3

cash83 skriver:

Okay..

Han når at få hvad han skal have i løbet af hele dagen...og mere til nogle gange

hehe okay, så er der ingen grund til det, og desuden så udvikler de sig inde i hovedet mens de sover og vokser bedre jo flere timer de sover om natten

Anmeld

24. august 2011

anmaj

cash83 skriver:

Vækker/vækkede I jeres 3 mdr. gamle bebs om natten, for at give mad?

Jeg gør ikke. Kan ikke nænne det

Er det forkert? Hvad mener I?

hvorfor skulle du da gøre det?... hvis de kan sove igennem er det da kun dejligt. min 3 mdr søn han er lige begyndt kun at vågne 1 gang og jeg er lykkelig

min sundhedsplejerske siger at det godt kan forstyrre hans søvn hvis vi vækker ham, så derfor bestemmer han selv hvornår og hvis han skal spise om natten.

Anmeld

24. august 2011

foto på lærred

birthee skriver:

det behøves du ikke få!!! hvis det skulle være sådan, så har vi da lavet en fejl herhjemme  caroline er vores nummer 2, og hun har sovet om natten siden hun var 3 uger, fra ca. 23 til 06

Hvordan sov hun om dagen? Det lyder da dejligt at hun så tidligt sov igennem om natten.

Anmeld

24. august 2011

birthee

foto på lærred skriver:

Hvordan sov hun om dagen? Det lyder da dejligt at hun så tidligt sov igennem om natten.

hun sov et par gode lure i løbet af dagen - og gør det stadig... nu sover hun fra ca. 19.30-6.30  det skal lige siges at hun er flaskebarn, og har været det fra hun var 2 døgn...

Anmeld

24. august 2011

foto på lærred

birthee skriver:

hun sov et par gode lure i løbet af dagen - og gør det stadig... nu sover hun fra ca. 19.30-6.30  det skal lige siges at hun er flaskebarn, og har været det fra hun var 2 døgn...

Lucky you

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.