Mad om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. august 2011

cash83

Vækker/vækkede I jeres 3 mdr. gamle bebs om natten, for at give mad?

Jeg gør ikke. Kan ikke nænne det

Er det forkert? Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

birthee

cash83 skriver:

Altså hvis din baby tager fint på, og trives i dagtimerne, så ville jeg ikke gøre det... Så nyd dog søvnen... Er han god til at melde sult om dagen???

Anmeld

24. august 2011

FruHolm <3

cash83 skriver:

nej kunne jeg aldrig drømme om , min dreng har sovet min 10 timer hver nat siden han var 2 måneder og gør det endnu han er 8 måneder nu

Anmeld

24. august 2011

cash83

Han tager rigtig fint på, er frisk og fræk og siger i hvert fald til når han er sulten

Anmeld

24. august 2011

cash83

MinBabyOscar <3 skriver:

nej kunne jeg aldrig drømme om , min dreng har sovet min 10 timer hver nat siden han var 2 måneder og gør det endnu han er 8 måneder nu

Okay

Fik lige pludselig en dårlig fornemmelse, da jeg læste en artikel om at børn SKULLE have mad om natten, det første halve år :/

Anmeld

24. august 2011

birthee

cash83 skriver:

Okay

Fik lige pludselig en dårlig fornemmelse, da jeg læste en artikel om at børn SKULLE have mad om natten, det første halve år :/

det behøves du ikke få!!! hvis det skulle være sådan, så har vi da lavet en fejl herhjemme  caroline er vores nummer 2, og hun har sovet om natten siden hun var 3 uger, fra ca. 23 til 06

Anmeld

24. august 2011

FruHolm <3

cash83 skriver:

Okay

min SP sagde der ikk var grund til mad om natten hvis han ikk selv vågnede så længe han spiste hvad han skulle i løbet af dagen

Anmeld

24. august 2011

cash83

birthee skriver:

det behøves du ikke få!!! hvis det skulle være sådan, så har vi da lavet en fejl herhjemme  caroline er vores nummer 2, og hun har sovet om natten siden hun var 3 uger, fra ca. 23 til 06

Arj det var dejligt at vide altså

Tusind tak for svar...

Anmeld

24. august 2011

birthee

cash83 skriver:

Arj det var dejligt at vide altså

Tusind tak for svar...

Det var da så lidt  vi er her jo for hinanden  

Anmeld

24. august 2011

cash83

MinBabyOscar <3 skriver:

min SP sagde der ikk var grund til mad om natten hvis han ikk selv vågnede så længe han spiste hvad han skulle i løbet af dagen

Okay..

Han når at få hvad han skal have i løbet af hele dagen...og mere til nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.