Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik fjernet min spiral for snart 3 måneder siden, og efterflg er min cyklus blevet længere. iflg nuværende cyklus skal jeg have min mens om 8 dage, men jeg har pletblødt igår og idag, hvad betyder det?-kan det være starten på mens? Jeg plejer aldrig at pletbløde så lang tid før mens starter rigtig, så er lidt forvirret...

Ud over det har jeg den sidste uge haft meget voksende bryster...

Er forvirret

Please hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anonym trådstarter

ikke en venlig sjæl der kan hjælpe?

Anmeld

24. august 2011

JulieAlex89

Jeg kan desvære ikke hjælpe  men ville ikke gå uden og give dig et

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Tak søde

Håber der måske er nogen der har et bud, når man går og håber og venter på den første baby, er det bare frustrende når der ikke er styr på den normale cyklus

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Øv det var ikke meget hjælp der var at hente her

Slet ingen der har det mindste bud??

Anmeld

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg fik fjernet min spiral for snart 3 måneder siden, og efterflg er min cyklus blevet længere. iflg nuværende cyklus skal jeg have min mens om 8 dage, men jeg har pletblødt igår og idag, hvad betyder det?-kan det være starten på mens? Jeg plejer aldrig at pletbløde så lang tid før mens starter rigtig, så er lidt forvirret...

Ud over det har jeg den sidste uge haft meget voksende bryster...

Er forvirret

Please hjælp

Det kan være ægløsningen der gør det. Det kan også være der er lidt koks i din cyklus, og så kan det være et tegn på graviditet i visse tilfælde. 

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Åh tusind tak fordi du gad svare

Jeg mistænker også selv ægløsning, men iflg. cyklus havde jeg ægløsning for 1 uge siden, medmindre min cyklus er helt f..... up...

Men, er det normalt at pletbløde i 2 dage ved ægløsning?

Anmeld

24. august 2011

Anonym skriver:

Åh tusind tak fordi du gad svare

Jeg mistænker også selv ægløsning, men iflg. cyklus havde jeg ægløsning for 1 uge siden, medmindre min cyklus er helt f..... up...

Men, er det normalt at pletbløde i 2 dage ved ægløsning?

Jeg har aldrig blødt ved ægløsning, men har hørt om flere der har blødt lidt. Hvis det evt. er et æg der sætter sig fast, er det ikke helt ualmindeligt.  Jeg mener at flere har oplevet det som pletblødninger.

Ih får du ikke bare helt vildt lyst til at teste?  Sorry 

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har aldrig blødt ved ægløsning, men har hørt om flere der har blødt lidt. Hvis det evt. er et æg der sætter sig fast, er det ikke helt ualmindeligt.  Jeg mener at flere har oplevet det som pletblødninger.

Ih får du ikke bare helt vildt lyst til at teste?  Sorry 

Jeg testede faktisk igår negativ...-så det er nok for tidligt at se hvis der er noget...-Men jo, bliver vildt frustreret og utålmodig, og manden også. Han sagde til mig igår "Skat, hvis ikke den er her denne gang kan vi så ikke tage en lille slapper på sexfronten?" he he...-Han er lidt øv over at det kun er hans nedre dele jeg er interesseret i for øjeblikket, men forståeligt ville jeg mene

Anmeld

24. august 2011

Jeg testede faktisk igår negativ...-så det er nok for tidligt at se hvis der er noget...-Men jo, bliver vildt frustreret og utålmodig, og manden også. Han sagde til mig igår "Skat, hvis ikke den er her denne gang kan vi så ikke tage en lille slapper på sexfronten?" he he...-Han er lidt øv over at det kun er hans nedre dele jeg er interesseret i for øjeblikket, men forståeligt ville jeg mene

Ja det er nok for tidligt, og øv bøv. Men man kan da ikke lade være med at være nysgerrig. 

Jeg håber det er et æg der sætter sig fast.

Ih hvad brokker de mænd sig over. Når vi er for interesseret brokker de sig, og når vi ikke er brokker de sig. Og den gyldne mellemvej kan de jo også brokke sig over, for den er jo kedelig og forudsigelig. Haha.

Hvis du kan så lad være med at fortælle hvornår du har ÆL 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.