Ih, nu vil jeg altså føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

RiUL

MaybeBaby skriver:

Her er der 25 dage tilbage (Læs: En EVIGHED!), og har som mange andre alle tegn på at modningsprocessen er gået i gang! Så hvis han nu kommer imellem 20-30 dage fra nu af, så er det okay... Skal altså lige være færdig med noget på hans værelse først

Og kan vi ikke lave en deal? Jeg sender alt mit vestøv afsted nu, og når du så er færdig med det, sender du det tilbage?

Uha det er altså spændende Og hvor dejligt at man mærker lidt til modningsprocessen, så man ikke tror at baby blir derinde forevigt hehe

Jo, lad os gøre det sådan! Så håber jeg ikke der går længe inden jeg kan sende det retur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Årh søde ved hvordan du har det

Men tænk positivt det er meget snart vores tur

Ned og køb noget hindbærblad the  

Sender al min ve-støv i din retning, har ikke noget imod du låner det bare du lover at puste tilbage når du er færdig med det

Ps. det der the, du må lige give en update på om det har nogen virkning

Vi har spist stærk mad idag, i håb om at det hjælper ham lidt på vej  

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Ih hvor er du heldig at du ikke skal vente 14 dage, med at blive sat igang hehe..

- Det er også bare så spændende hvornår der sker noget Man går jo og er så spændt hver dag

Det er jeg også rigtig rigtig glad for.

Min jdm syntes heller ikke jeg skal gå overtid som graviditeten har været indtil nu. og jeg er så træt hele tiden så frygter virkelig at min krop bliver lige så brugt som med Nicklas så jeg ikke får lavet veer selv de der små veer kan jeg jo ikke brug til noget.

men nu må vi se siger ellers til hende hver aften at nu må det gerne ske.

Anmeld

24. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Synes det er alt for spændende nu! Hehe

- Og bare det der med at det kan ske i nat, såvel som om 14 dage. Puha, jeg blir helt skør.. Tænker på det hele tiden

Men ja, det er snart vores tur, vi er tættere på end nogensinde

Vi deler det lige over smukke Så vi får en portion hver, så vi kan få vores knægte ud hehe

Ja det er det også, har så mange sommerfugle i maven at der er nok til at lave en sommerfugle farm

Tror heller ikke der går 1 time hvor jeg ikke tænker på det

Synes jeg lyder som en plan, så må vi håber vores skønne knægte er enige

Altså indtil videre har det givet menses murren og vi har også fået stærk mad idag så nu må vi se

Anmeld

24. august 2011

Mauser.

RiUL skriver:

Ja, men bare vent smukke Lige pludselig er tiden bare gået så stærkt

Tak Men bare send lidt ve støv afsted idag, jeg kan ikke få for meget griner

Nu er altan døren åbnet ;D og sender og sender ! hehe ..
Jeg er også træt om dagen, men lys vågen om natten tror det er hormonerne altså, åh jeg håber ikke du går over tid, bliver helt nervøs ved bare tanken jo

Anmeld

25. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Ja det er det også, har så mange sommerfugle i maven at der er nok til at lave en sommerfugle farm

Tror heller ikke der går 1 time hvor jeg ikke tænker på det

Synes jeg lyder som en plan, så må vi håber vores skønne knægte er enige

Altså indtil videre har det givet menses murren og vi har også fået stærk mad idag så nu må vi se

Haha, sådan har jeg det også ! Kan slet ikke vente mere

- Uha, kunne være jeg skulle prøve det så Hvor har du købt det henne? 

Jeg havde mange "smerter" igår aftes, men i nat er de bare forsvundet igen Øv øv.. Men man blir også bare nødt til at nyde den sidste tid Men masser af søvn og hvor man bare kan gøre hvad man vil  

Anmeld

25. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Haha, sådan har jeg det også ! Kan slet ikke vente mere

- Uha, kunne være jeg skulle prøve det så Hvor har du købt det henne? 

Jeg havde mange "smerter" igår aftes, men i nat er de bare forsvundet igen Øv øv.. Men man blir også bare nødt til at nyde den sidste tid Men masser af søvn og hvor man bare kan gøre hvad man vil  

Jeg har købt den i vores lokale helsebutik

Ja for den tid kommer ikke igen hvor man bare er et par men forældre oveni hatten Vi har sørget for at lave en aftale med min mor om børnepasning så manden og jeg får en kæreste dag og vi har besluttet at vi skal starte til italiensk sammen

Men den der med at få masser af søvn kan jeg ikke hoppe på har ikke sovet en hel nattesøvn siden jeg blev gravid

Anmeld

25. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Jeg har købt den i vores lokale helsebutik

Ja for den tid kommer ikke igen hvor man bare er et par men forældre oveni hatten Vi har sørget for at lave en aftale med min mor om børnepasning så manden og jeg får en kæreste dag og vi har besluttet at vi skal starte til italiensk sammen

Men den der med at få masser af søvn kan jeg ikke hoppe på har ikke sovet en hel nattesøvn siden jeg blev gravid

Nej lige præcis Så man må huske at nyde den sidste tid sammen 

Ej, det lyder som en dejlig idé! Også så man kan have en fælles "hobby"  

Ej, er det rigtigt søde? Jeg sover simpelthen som en drøm lige for tiden  

Anmeld

25. august 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Det bliver også bare så spændende at se hvordan ens egen lille bebs ser ud 

Ja! Jeg blir så misundelig, ville sådan ønske at det var mig der fik veer i nat Hehe.. 

Uha, 17 dage er altså heller ikke lang tid, det er jo bare lige om lidt! Synes det er så vildt at tænke på at tiden bare er fløjet afsted, og snart kommer den dag, man faktisk aldrig troede skulle komme

Taak søde  Jeg skal nok sørge for at sende det overskydende retur, så vi snart kan få vores vidundere ud til os 

Jah, du har ret Det er, som du siger, de to uger + - der er uoverskuelige hehe.

Og så når de allesammen sådan går i fødsel - puuuh jeg holder slet ikke til det 

Krydser alt hvad jeg kan på at vores små drenge snart er ude!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.