Ih, nu vil jeg altså føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. august 2011

RiUL

Hehe, ej piger hvordan har I det? Hvor længe har I tilbage?

- Her er der 10 dage tilbage .. 10 DAGE!!  Og nu vil jeg altså gerne snart føde, men tror nu det mest er tanken om at gå 14 dage over, der gør at jeg bare vil ha ham ud snart  

Jeg er begyndt at blive meget træt, og få ondt i min krop .. Men kan tilgengæld ikke sove om aftenen. Underligt  

Jeg træner stadig dagligt, også i håb om at det hjælper ham lidt på vej  

(Hvis det er så står vores vinduer åbne, og der må gerne sendes lidt ve støv mod Amager, hvis I har lyst )

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

- Her er der 10 dage tilbage .. 10 DAGE!!  Og nu vil jeg altså gerne snart føde, men tror nu det mest er tanken om at gå 14 dage over, der gør at jeg bare vil ha ham ud snart  

Jeg er begyndt at blive meget træt, og få ondt i min krop .. Men kan tilgengæld ikke sove om aftenen. Underligt  

(Hvis det er så står vores vinduer åbne, og der må gerne sendes lidt ve støv mod Amager, hvis I har lyst )

Knus Rikke

Jeg har det FULDSTÆNDIGT ligesådan!  Og jeg er ikke engang lige så langt  hehe

Jeg vil bare SÅ gerne snart have ham ud! Og når man så læser om alle de andre med veer og jeg ved ikke hvad... SUK

Jeg har 17 dage til termin, og har det meget lige som dig. Kroppen gør hurtigt ondt og man orker ikke helt lige så meget.

Jeg har for længst opgivet at samle tabte ting op fra gulvet hehe

Sender alt det vestøv afsted jeg kan - og så sender du bare overskydende retur  

Anmeld

24. august 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Jeg har det FULDSTÆNDIGT ligesådan!  Og jeg er ikke engang lige så langt  hehe

Jeg vil bare SÅ gerne snart have ham ud! Og når man så læser om alle de andre med veer og jeg ved ikke hvad... SUK

Jeg har 17 dage til termin, og har det meget lige som dig. Kroppen gør hurtigt ondt og man orker ikke helt lige så meget.

Jeg har for længst opgivet at samle tabte ting op fra gulvet hehe

Sender alt det vestøv afsted jeg kan - og så sender du bare overskydende retur  

Det bliver også bare så spændende at se hvordan ens egen lille bebs ser ud 

Ja! Jeg blir så misundelig, ville sådan ønske at det var mig der fik veer i nat Hehe.. 

Uha, 17 dage er altså heller ikke lang tid, det er jo bare lige om lidt! Synes det er så vildt at tænke på at tiden bare er fløjet afsted, og snart kommer den dag, man faktisk aldrig troede skulle komme

Taak søde  Jeg skal nok sørge for at sende det overskydende retur, så vi snart kan få vores vidundere ud til os 

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Her er der hele 26 dag igen øv altså. Får heldigvis kun lov at gå 1 uge overtid.

men så gerne hun kom om 2-3 uger ville passe mig rigtig godt,  men bare hun kommer enden d. 29 for så får vi børnepenge for hende også d. 20/10 hvilket jo ville være en kæmpe luksus med to gang 4000kr

Sender en masse veestøv til jer allesammen i håb om vi ikke skal gå over tid nogle af os.

Anmeld

24. august 2011

Mauser.

Åh, jeg kan godt forstå dig .. Jeg syntes jo selv at der er hundrede år til og det er der jo også for mit vedkommende !!!
Håber snart at han har tænkt dig at komme, jeg giver dig masser af vestøv på fredag

Anmeld

24. august 2011

Jemion

Årh søde ved hvordan du har det

Men tænk positivt det er meget snart vores tur

Ned og køb noget hindbærblad the  

Sender al min ve-støv i din retning, har ikke noget imod du låner det bare du lover at puste tilbage når du er færdig med det

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

RiUL skriver:

Knus Rikke

Her er der 25 dage tilbage (Læs: En EVIGHED!), og har som mange andre alle tegn på at modningsprocessen er gået i gang! Så hvis han nu kommer imellem 20-30 dage fra nu af, så er det okay... Skal altså lige være færdig med noget på hans værelse først

Og kan vi ikke lave en deal? Jeg sender alt mit vestøv afsted nu, og når du så er færdig med det, sender du det tilbage?

Anmeld

24. august 2011

RiUL

Sanne og Nicklas skriver:

Her er der hele 26 dag igen øv altså. Får heldigvis kun lov at gå 1 uge overtid.

men så gerne hun kom om 2-3 uger ville passe mig rigtig godt,  men bare hun kommer enden d. 29 for så får vi børnepenge for hende også d. 20/10 hvilket jo ville være en kæmpe luksus med to gang 4000kr

Sender en masse veestøv til jer allesammen i håb om vi ikke skal gå over tid nogle af os.

Ih hvor er du heldig at du ikke skal vente 14 dage, med at blive sat igang hehe..

- Det er også bare så spændende hvornår der sker noget Man går jo og er så spændt hver dag

Anmeld

24. august 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Åh, jeg kan godt forstå dig .. Jeg syntes jo selv at der er hundrede år til og det er der jo også for mit vedkommende !!!
Håber snart at han har tænkt dig at komme, jeg giver dig masser af vestøv på fredag

Ja, men bare vent smukke Lige pludselig er tiden bare gået så stærkt

Tak Men bare send lidt ve støv afsted idag, jeg kan ikke få for meget griner

Anmeld

24. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Årh søde ved hvordan du har det

Men tænk positivt det er meget snart vores tur

Ned og køb noget hindbærblad the  

Sender al min ve-støv i din retning, har ikke noget imod du låner det bare du lover at puste tilbage når du er færdig med det

Synes det er alt for spændende nu! Hehe

- Og bare det der med at det kan ske i nat, såvel som om 14 dage. Puha, jeg blir helt skør.. Tænker på det hele tiden

Men ja, det er snart vores tur, vi er tættere på end nogensinde

Vi deler det lige over smukke Så vi får en portion hver, så vi kan få vores knægte ud hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.