Synes ventetiden er lang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2011

lottemusen

Ja, jeg synes der er lang tid til dec/jan. hvor mig og min mand starter på PB.  Jeg kan simpelthen ikke vente!

Har i nogle ideer til hvordan man kan lægge en dæmper på tålmodigheden. Er ved at gå ud af mit gode skin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Hendemichelle

Hvorfor går i først igang der? 

Anmeld

24. august 2011

Ka+Ma=Be

lottemusen skriver:

Ja, jeg synes der er lang tid til dec/jan. hvor mig og min mand starter på PB.  Jeg kan simpelthen ikke vente!

Har i nogle ideer til hvordan man kan lægge en dæmper på tålmodigheden. Er ved at gå ud af mit gode skin 

Ja både og! Ventetiden er ELENDIG. Men mind dig om, at du har et "mål" Du har noget at se frem til, og du ved at det nok skal ske

Det er bedre end at være uenige om, hvorvidt man skal have børn eller ej

Anmeld

24. august 2011

lottemusen

Hendemichelle skriver:

Hvorfor går i først igang der? 

Fordi det skal passe ind i mit studie 

Jeg regner med at tage et års barsel, og vi skal have lavet nyt badeværelse til næste sommer, så vi synes det er bedst at vente med at få et barn til næste efterår. 

Anmeld

24. august 2011

lottemusen

Katte87 skriver:

Ja både og! Ventetiden er ELENDIG. Men mind dig om, at du har et "mål" Du har noget at se frem til, og du ved at det nok skal ske

Det er bedre end at være uenige om, hvorvidt man skal have børn eller ej

Du kan tro jeg ser frem til det!   Heldigvis er jeg lige begyndt i praktik og er super glad for det, så jeg får tiden til at gå i dagtimerne. Det er bare svære at holde til det når jeg er hjemme... 

Anmeld

24. august 2011

Ka+Ma=Be

lottemusen skriver:

Du kan tro jeg ser frem til det!   Heldigvis er jeg lige begyndt i praktik og er super glad for det, så jeg får tiden til at gå i dagtimerne. Det er bare svære at holde til det når jeg er hjemme... 

Jah, jeg kender følelsen alt for godt hehe. 

Men så længe man kan holde sig igang, og bare glæde sig

Anmeld

24. august 2011

Hendemichelle

lottemusen skriver:

Fordi det skal passe ind i mit studie 

Jeg regner med at tage et års barsel, og vi skal have lavet nyt badeværelse til næste sommer, så vi synes det er bedst at vente med at få et barn til næste efterår. 

Okay
Men kender godt følelsen!  

Anmeld

24. august 2011

lottemusen

Katte87 skriver:

Jah, jeg kender følelsen alt for godt hehe. 

Men så længe man kan holde sig igang, og bare glæde sig

Jeg synes også det er dejligt, at vi kan planlægge det, så den (forhåbentlig) kommer når vi vil have det.

Det er også bare svært, at holde det hemmeligt. Vi vil ikke fortælle vores familie og venner noget før jeg er gravid. Men når jeg så pludselig vil fortælle noget, jeg har læst her på siden, må jeg jo lige holde mund, for ikke at afsløre noget 

Anmeld

24. august 2011

Ka+Ma=Be

Jeg synes også det er dejligt, at vi kan planlægge det, så den (forhåbentlig) kommer når vi vil have det.

Det er også bare svært, at holde det hemmeligt. Vi vil ikke fortælle vores familie og venner noget før jeg er gravid. Men når jeg så pludselig vil fortælle noget, jeg har læst her på siden, må jeg jo lige holde mund, for ikke at afsløre noget 

Ja det er jo så om man kan det hehe. Vi prøvede i 3 måneder og det er jo ikke længe, men det er heller ikke timet som jeg havde "regnet med" 

Ja, så må man jo passe på med, hvad man får sagt! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.