Mangler manden ikke en HELT NY højtryksrenser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.271 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2011

mizz-lillemor06

ja manden min har fået to højtryksrenser i gave og kan jo kun bruge en. så derfor sælger jeg denne for min mand. ny pris 2300 på tilbud men pris nu kun 1800 kr. Alrig været pakket ud og der medfølger en teresse renser med også. kom frisk er da til at hande med.   

kan jo evt også sendes jeg betaler porto.

KOM FRISK TØSSER...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

mth1987

Den ku vi rigtig godt bruge men har bare først penge om et par mdr da der er kommet en masse forsikringer og ekstra regninger ind ad døren. Øv bøv

Anmeld

24. august 2011

mizz-lillemor06

mth1987 skriver:

Den ku vi rigtig godt bruge men har bare først penge om et par mdr da der er kommet en masse forsikringer og ekstra regninger ind ad døren. Øv bøv

hvornår tror du så du har penge kan jo evt måske godt vente?? ville jo bare helst af med den hurtigst muligt da den jo bare står og samler støv.

Anmeld

24. august 2011

mth1987

mizz-lillemor06 skriver:

hvornår tror du så du har penge kan jo evt måske godt vente?? ville jo bare helst af med den hurtigst muligt da den jo bare står og samler støv.

Hvis prisen kan mindskes lidt så vil jeg tro økonomien har lidt plads om 1 1/2 md

Anmeld

24. august 2011

mizz-lillemor06

mth1987 skriver:

Hvis prisen kan mindskes lidt så vil jeg tro økonomien har lidt plads om 1 1/2 md

hva vil du gi??

Anmeld

25. august 2011

mizz-lillemor06

kom med pris.. er til at handle med.

Anmeld

25. august 2011

Sildefisk

hører lige manden ad, han kommer hjem imorgen - han går meget op i sit værksted med div. ting

Anmeld

25. august 2011

mizz-lillemor06

myr81 skriver:

hører lige manden ad, han kommer hjem imorgen - han går meget op i sit værksted med div. ting

gør min bestemt også de ved nok hva de vil have.  også defor han sælger har andre ting han gerne vil have da han jo har fået to. og to skal han ikke ige bruge.

Anmeld

26. august 2011

mizz-lillemor06

myr81 skriver:

hvså har du fået snakket med din mand om det er noget der kunne bruges??

Anmeld

27. august 2011

Sildefisk

mizz-lillemor06 skriver:

hvså har du fået snakket med din mand om det er noget der kunne bruges??

undskyld har syge børn hjemme men desværre nej.

Håber den bliver solgt til anden side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.