Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina1984 skriver: Øv der ska vi til gymnastik
Øv der ska vi til gymnastik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Taniakb skriver:Hele dagen ?
Hvad så tøser, nu syntes jeg godt nok at den 18 nærmer sig med hastige skridt..
Er der ikke nogen der kender lidt til Holbæk by som kender et sted vi alle kan være ?? Det eneste jeg kender er gågaden, mac D og sygehuset
Naannaa87 skriver: Hvad så tøser, nu syntes jeg godt nok at den 18 nærmer sig med hastige skridt.. Er der ikke nogen der kender lidt til Holbæk by som kender et sted vi alle kan være ?? Det eneste jeg kender er gågaden, mac D og sygehuset
Taniakb skriver: hehe ja det samme her.. ventede også bare på nogen gav lyd fra sig.. Men det kommer jo anpå hvad vi skal lave. Om vi ska finde en legeplads eller om vi ska finde en cafe eller hvordan og hvorledes
hehe ja det samme her.. ventede også bare på nogen gav lyd fra sig.. Men det kommer jo anpå hvad vi skal lave. Om vi ska finde en legeplads eller om vi ska finde en cafe eller hvordan og hvorledes
Det er helt op til dem der har børn med hvad vi skal finde på.. Jeg lader William blive hjemme hos farmand da han ikke er helt på toppen, så de 2 har en hygge dag herhjemme istedet
Naannaa87 skriver: Det er helt op til dem der har børn med hvad vi skal finde på.. Jeg lader William blive hjemme hos farmand da han ikke er helt på toppen, så de 2 har en hygge dag herhjemme istedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128