Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Taniakb skriver: Så må vi prøve at se om vi kan finde en dato .. Ved ik hvad folk har lyst til at lave.. Men jeg tænker at finde noget at spise eller sådan ?! .. Ellers så kom med nogen ideer..Jeg har skrevet datoerne på weekender ned da der nok er flest der kan der.. Ellers så må i vende tilbage med andre datoer.. Men lad os prøve at se om vi kan finde en dag, hvor så mange som muligt kan
Så må vi prøve at se om vi kan finde en dato .. Ved ik hvad folk har lyst til at lave.. Men jeg tænker at finde noget at spise eller sådan ?! .. Ellers så kom med nogen ideer..Jeg har skrevet datoerne på weekender ned da der nok er flest der kan der.. Ellers så må i vende tilbage med andre datoer.. Men lad os prøve at se om vi kan finde en dag, hvor så mange som muligt kan
Tak for linket Havde ikke opdaget den uden din hjælp
Jeg kan alle weekenderne undtagen 24-25 september da jeg har fødselsdag d. 24 og skal holde en masse i den weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
millesofie skriver: du er mere end velkommen det er indtil videre mødes hygge og snakke så vi skal bare sammen finde på noget sjovt at lave som vi kan have ungerne med til også
du er mere end velkommen
det er indtil videre mødes hygge og snakke
så vi skal bare sammen finde på noget sjovt at lave som vi kan have ungerne med til også
Øv Øv øv jeg kan desværre ikke nogle af de weekender da september er en stor fødselsdags måned i vores familier så alle weekender er optager med fødselsdage, nogle weekender endda med 2 fødselsdage... men håber da at der bliver en anden gang
Carina1984 skriver: Lyder fint. Jeg vik gerne hvis jeg kan. Jeg er 27, har magnus der blir 2 år om 2 mdr og venter en pige om 2 mdr
Lyder fint. Jeg vik gerne hvis jeg kan. Jeg er 27, har magnus der blir 2 år om 2 mdr og venter en pige om 2 mdr
Naannaa87 skriver: Tak for linket Havde ikke opdaget den uden din hjælp Jeg kan alle weekenderne undtagen 24-25 september da jeg har fødselsdag d. 24 og skal holde en masse i den weekend
oerbaek skriver: Øv Øv øv jeg kan desværre ikke nogle af de weekender da september er en stor fødselsdags måned i vores familier så alle weekender er optager med fødselsdage, nogle weekender endda med 2 fødselsdage... men håber da at der bliver en anden gang
Taniakb skriver:Bare iorden Har du skrevet dig på nogen datoer?
nu står den vist mellem den 11 og 18 spændene at følge med
Jeg har skrevet mig på nogle datoer...
Jeg har en veninde som også meget gerne vil, hun har dreng på 5 mdr. Og vil gerne møde andre med børn, da de er tilflytter til holbæk
Har vi fundet ud af hvornår det bliver ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128