Opdatering af ' Søger folk i Holbæk eller omegn'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Na-Wi

Taniakb skriver:

Så må vi prøve at se om vi kan finde en dato ..

Ved ik hvad folk har lyst til at lave.. Men jeg tænker at finde noget at spise eller sådan ?! .. Ellers så kom med nogen ideer..

Jeg har skrevet datoerne på weekender ned da der nok er flest der kan der.. Ellers så må i vende tilbage med andre datoer..

Men lad os prøve at se om vi kan finde en dag, hvor så mange som muligt kan

Tak for linket Havde ikke opdaget den uden din hjælp

Jeg kan alle weekenderne undtagen 24-25 september da jeg har fødselsdag d. 24 og skal holde en masse i den weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

>>Carina<<

millesofie skriver:

du er mere end velkommen

det er indtil videre mødes hygge og snakke

så vi skal bare sammen finde på noget sjovt at lave som vi kan have ungerne med til også

Lyder fint. Jeg vik gerne hvis jeg kan. Jeg er 27, har magnus der blir 2 år om 2 mdr og venter en pige om 2 mdr

Anmeld

25. august 2011

oerbaek

Øv Øv øv jeg kan desværre ikke nogle af de weekender da september er en stor fødselsdags måned i vores familier så alle weekender er optager med fødselsdage, nogle weekender endda med 2 fødselsdage... men håber da at der bliver en anden gang 

Anmeld

25. august 2011

Taniakb

Carina1984 skriver:

Lyder fint. Jeg vik gerne hvis jeg kan. Jeg er 27, har magnus der blir 2 år om 2 mdr og venter en pige om 2 mdr

Bare iorden

Har du skrevet dig på nogen datoer?

Anmeld

25. august 2011

Taniakb

Naannaa87 skriver:

Tak for linket Havde ikke opdaget den uden din hjælp

Jeg kan alle weekenderne undtagen 24-25 september da jeg har fødselsdag d. 24 og skal holde en masse i den weekend

hehe tænkte jeg godt .. Sendte link til de alle dem som var interesseret, så vi ik glemte nogen .. 15 var interesseret, så det jo super godt

Anmeld

25. august 2011

Taniakb

oerbaek skriver:

Øv Øv øv jeg kan desværre ikke nogle af de weekender da september er en stor fødselsdags måned i vores familier så alle weekender er optager med fødselsdage, nogle weekender endda med 2 fødselsdage... men håber da at der bliver en anden gang 

Øv.. Ja vi satser da på at det ikk bliver sidste gang.. hehe

Anmeld

25. august 2011

>>Carina<<

Taniakb skriver:

Bare iorden

Har du skrevet dig på nogen datoer?

Jep vidst kun én af weekenderne jeg ik kan

Anmeld

25. august 2011

millesofie

nu står den vist mellem den 11 og 18  spændene at følge med

Anmeld

29. august 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg har skrevet mig på nogle datoer...

Jeg har en veninde som også meget gerne vil, hun har dreng på 5 mdr. Og vil gerne møde andre med børn, da de er tilflytter til holbæk

Anmeld

29. august 2011

Na-Wi

Har vi fundet ud af hvornår det bliver ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.