Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: så forstår jeg ærligt talt ikke at du handler på at du muligvis er ved at gå i fødsel! Det er efter min mening meget uansvarligt at ville se om der sker mere, dit barn er jo ikke klar til at komme ud og det kan få fatale konsekvenser hvis ikke fødslen bliver stoppet i tide! Hvis jeg var dig og jeg følte ve-agtige jag i maven så ville jeg tage kontakt til sygehuset, få det undersøgt og evt stoppet så min baby kan blive færdigbagt! Ja sikkert ikke det svar du vil have og du er sikker drøn træt af at være gravid på nuværende tidspunkt, men din baby er ikke klar til at komme ud og du må tage ansvar og få det stoppet1
så forstår jeg ærligt talt ikke at du handler på at du muligvis er ved at gå i fødsel! Det er efter min mening meget uansvarligt at ville se om der sker mere, dit barn er jo ikke klar til at komme ud og det kan få fatale konsekvenser hvis ikke fødslen bliver stoppet i tide!
Hvis jeg var dig og jeg følte ve-agtige jag i maven så ville jeg tage kontakt til sygehuset, få det undersøgt og evt stoppet så min baby kan blive færdigbagt!
Ja sikkert ikke det svar du vil have og du er sikker drøn træt af at være gravid på nuværende tidspunkt, men din baby er ikke klar til at komme ud og du må tage ansvar og få det stoppet1
ja det forstår jeg heller ikke...da jeg selv var i situationen fik jeg at vide at de altid ville prøve at stoppe fødslen hvis det var inden uge 36, og vil lige sige det er ikke særligt fedt at måske skulle bruge 7 uger på sygehuset....og desuden er der risiko for at de små fortidlig fødte udvikler hjerne blødninger de første uger hvis de fødes før uge 36....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
norenberg skriver: ja det forstår jeg heller ikke...da jeg selv var i situationen fik jeg at vide at de altid ville prøve at stoppe fødslen hvis det var inden uge 36, og vil lige sige det er ikke særligt fedt at måske skulle bruge 7 uger på sygehuset....og desuden er der risiko for at de små fortidlig fødte udvikler hjerne blødninger de første uger hvis de fødes før uge 36....
nej som jeg lige har skrevet har jeg lige haft kontakt til fødegangen og de mener ikke det er veer jeg har. men måtte ringe hvis mine jag blev værre. så det var bare om at lægge sig ned og slappe af. evt med en varmepude på maven. så det var nok bare nogen almindelige jag, sagde hun, jeg skulle ihvertfald ikke komme derind nu for det lød fredeligt..
Frøken Christiansen skriver: har lige snakket med fødegangen og hun synes ikke det lyder som veer, men bliver det værre skulle jeg selvfølgelig ringe igen, ellers bare ligge mig ned og slappe af
har lige snakket med fødegangen og hun synes ikke det lyder som veer, men bliver det værre skulle jeg selvfølgelig ringe igen, ellers bare ligge mig ned og slappe af
hvor er jeg glad for at du reagere god bedring
henh01 skriver: hvor er jeg glad for at du reagere god bedring
jo tak
Frøken Christiansen skriver: nej som jeg lige har skrevet har jeg lige haft kontakt til fødegangen og de mener ikke det er veer jeg har. men måtte ringe hvis mine jag blev værre. så det var bare om at lægge sig ned og slappe af. evt med en varmepude på maven. så det var nok bare nogen almindelige jag, sagde hun, jeg skulle ihvertfald ikke komme derind nu for det lød fredeligt..
ok håber hun bliver der inde...da jeg oplevede at føde for tidlig, var det fordi de ikke tog mig seriøs på sygehuset og kaldte mig pyldret og i dag sidder jeg med en søn der er født 13 uger for tidlig og har haft 2 hjerneblødninger...så der var nogen på sygehuset som fik en grim smag i munden da de fandt ud af at jeg var ved at føde...
Hvordan har du det nu? Er jagene gået væk?
Frøken Christiansen skriver: ja slim proppen gik imorges ved 10 tiden, og er nu begyndt at få lidt kraftigere jag i maven og ned.. så ved ikke om det går i sig selv eller om der sker noget nu.. så må bare vente og se om der sker mere i løbet af dagen, eller hvordan og hvorledes. os selvom det er lidt tidligt der er stadig nogen uger endnu men så tager vi det som det kommer
ja slim proppen gik imorges ved 10 tiden, og er nu begyndt at få lidt kraftigere jag i maven og ned.. så ved ikke om det går i sig selv eller om der sker noget nu.. så må bare vente og se om der sker mere i løbet af dagen, eller hvordan og hvorledes. os selvom det er lidt tidligt der er stadig nogen uger endnu men så tager vi det som det kommer
Haha, jeg nåede lige at tænke: "Mmmm... Champagne!" til din overskrift! Men hvor er det spændende - især fordi det oftest "bare" er et modningstegn og der går uger før der reelt sker noget, men kunne baby bare lige blive derinde og blive lidt større og stærkere, ja så er det jo heller ikke så galt Men glæder mig til løbende update!
norenberg skriver: ok håber hun bliver der inde...da jeg oplevede at føde for tidlig, var det fordi de ikke tog mig seriøs på sygehuset og kaldte mig pyldret og i dag sidder jeg med en søn der er født 13 uger for tidlig og har haft 2 hjerneblødninger...så der var nogen på sygehuset som fik en grim smag i munden da de fandt ud af at jeg var ved at føde...
ja tror heldigvis hun valgte at hun ville blive i maven nogen uger endnu DEJLIGT.. for mine jag holdte op ved en 14.30 tiden og har ikke mærket noget som helst siden så det er jo meget rart..
Nessie skriver: Hvordan har du det nu? Er jagene gået væk?
jeg har det fint nu mine jag holdte op fór mange timer siden så hun vælger at blive i varmen lidt endnu
MaybeBaby skriver: Haha, jeg nåede lige at tænke: "Mmmm... Champagne!" til din overskrift! Men hvor er det spændende - især fordi det oftest "bare" er et modningstegn og der går uger før der reelt sker noget, men kunne baby bare lige blive derinde og blive lidt større og stærkere, ja så er det jo heller ikke så galt Men glæder mig til løbende update!
det gik lidt i sig selv igen, og hun vælger nogen uger endnu inde i den varme mave, og det er nu meget godt. så der går lige lidt tid endnu inden min færdig bagte baby kommer ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128