Proppen er gået..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Slimproppen kan gå op til flere gange... Håber da hun bliver derinde til du er 37+.... 

det må man da håbe at hun gør selvom de der jag er blevet lidt kraftigere synes jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

bobbles

NNM skriver:

det er da spændene at se om det går i sig selv eller om det er nu hun vil ud og sige hej.

du må jo lige opdatere lidt i løbet af dagen hvis du kan jo.

skal jeg nok.. alt efter hvordan jeg lige får det i løbet af dagen

Anmeld

24. august 2011

henh01

Frøken Christiansen skriver:

er 33+0 imorgen..

så forstår jeg ærligt talt ikke at du handler på at du muligvis er ved at gå i fødsel! Det er efter min mening meget uansvarligt at ville se om der sker mere, dit barn er jo ikke klar til at komme ud og det kan få fatale konsekvenser hvis ikke fødslen bliver stoppet i tide!

Hvis jeg var dig og jeg følte ve-agtige jag i maven så ville jeg tage kontakt til sygehuset, få det undersøgt og evt stoppet så min baby kan blive færdigbagt!

Ja sikkert ikke det svar du vil have og du er sikker drøn træt af at være gravid på nuværende tidspunkt, men din baby er ikke klar til at komme ud og du må tage ansvar og få det stoppet1

Anmeld

24. august 2011

4kløver

det må man da håbe at hun gør selvom de der jag er blevet lidt kraftigere synes jeg..

Jeg ville nok ringe på fg bare for at være sikker..

Anmeld

24. august 2011

NinaNymannMadsen

skal jeg nok.. alt efter hvordan jeg lige får det i løbet af dagen

selvfølgelig.

men håber da hun bliver der inde lidt endnu, det ville være bedst jo

Anmeld

24. august 2011

bobbles

henh01 skriver:

så forstår jeg ærligt talt ikke at du handler på at du muligvis er ved at gå i fødsel! Det er efter min mening meget uansvarligt at ville se om der sker mere, dit barn er jo ikke klar til at komme ud og det kan få fatale konsekvenser hvis ikke fødslen bliver stoppet i tide!

Hvis jeg var dig og jeg følte ve-agtige jag i maven så ville jeg tage kontakt til sygehuset, få det undersøgt og evt stoppet så min baby kan blive færdigbagt!

Ja sikkert ikke det svar du vil have og du er sikker drøn træt af at være gravid på nuværende tidspunkt, men din baby er ikke klar til at komme ud og du må tage ansvar og få det stoppet1

nu havde jeg ikke veer med mit første barn da jeg fik AK men har hørt fra kvinder der har født at når man har veer er man ikke i tvivl men det er bare jag i maven og kan sagtens gå rundt mens jeg har dem, så tvivler lidt på at det er veer.. men det kan jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på om det er det..

Anmeld

24. august 2011

MinNoah

Ring til FG. det er for tidligt baby er på vej ud... Men igen der kan gå tid endnu selvom slimproppen er gået, men begynder du at få veer er det altså rimelig vigtigt du lige reagerer...

Et barn født i uge 33 vil uden tvivl klare sig, men der er mange ting dte endnu ikke kan som fx at spise og holde varmen, føder du nu venter der jer et langt indlæggelsesforløb.

Krydser fingre for baby blir i maven

Anmeld

24. august 2011

henh01

nu havde jeg ikke veer med mit første barn da jeg fik AK men har hørt fra kvinder der har født at når man har veer er man ikke i tvivl men det er bare jag i maven og kan sagtens gå rundt mens jeg har dem, så tvivler lidt på at det er veer.. men det kan jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på om det er det..

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt,

MIn veninde fik tvillinger 6 uger før tid, hun reagerede ikke fordi det bare var lidt ubehag, men da hun kom på sygehuset var fødslen for fremskredent til at den kunne stoppes og hun fødte 2 små børn på 1200 g, var indlagt i 6 uger og det var ikke lykken. I dag er det over 1 år siden ogd er er stadig problemer fordi de er for tidlig født.

Anmeld

24. august 2011

henh01

MinNoah skriver:

Ring til FG. det er for tidligt baby er på vej ud... Men igen der kan gå tid endnu selvom slimproppen er gået, men begynder du at få veer er det altså rimelig vigtigt du lige reagerer...

Et barn født i uge 33 vil uden tvivl klare sig, men der er mange ting dte endnu ikke kan som fx at spise og holde varmen, føder du nu venter der jer et langt indlæggelsesforløb.

Krydser fingre for baby blir i maven

samt en masse gener senere i livet.

Undersøgelser viser bl.a. at børn født for tidligt har tildens til indlæringsvanskeligheder.

Anmeld

24. august 2011

bobbles

henh01 skriver:

samt en masse gener senere i livet.

Undersøgelser viser bl.a. at børn født for tidligt har tildens til indlæringsvanskeligheder.

har lige snakket med fødegangen og hun synes ikke det lyder som veer, men bliver det værre skulle jeg selvfølgelig ringe igen, ellers bare ligge mig ned og slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.