Krøllen 19+3 - md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

-Sigrid-

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Det er jeg slet ikke i tvivl om...
Jeg har også overvejet at bestille en 3D/4D scanning i uge 26+ Har fået at vide at det er en kæmpe oplevelse selvom det er røv dyrt..

Det har jeg også fået af vide, men jeg er så ung at jeg får en gratis scanning når jeg er inde på hospitalet til en ekstra scanning alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Det har jeg også fået af vide, men jeg er så ung at jeg får en gratis scanning når jeg er inde på hospitalet til en ekstra scanning alligevel

Orv det var da lækkert.. Jeg håber jeg skal ind til hende der scannede mig til NF.. Hun var bare rigtig sød og præcis.. Og fortalte en hel masse.. og viste mig også den lille spire i 3D

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

Orv det var da lækkert.. Jeg håber jeg skal ind til hende der scannede mig til NF.. Hun var bare rigtig sød og præcis.. Og fortalte en hel masse.. og viste mig også den lille spire i 3D

Det lyder da dejligt

Peder vil ikke se barnet i 3D, så det skal vi ikke

Anmeld

24. august 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Det lyder da dejligt

Peder vil ikke se barnet i 3D, så det skal vi ikke

Hehe så snupper du da bare din mor eller en veninde med til en 3D ;P hihi.. Jeg luftede ideen for min mor.. og hun syns det var heeelt vandvittigt dyrt.. Men da jeg så spurgte om hun ville med så syns hun pludselig det var en rigtig god ide Hun har fået 5 børn.. men har aldrig oplevet en scanning

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

Hehe så snupper du da bare din mor eller en veninde med til en 3D ;P hihi.. Jeg luftede ideen for min mor.. og hun syns det var heeelt vandvittigt dyrt.. Men da jeg så spurgte om hun ville med så syns hun pludselig det var en rigtig god ide Hun har fået 5 børn.. men har aldrig oplevet en scanning

Typisk Tror næsten jeg kunne få mine svigerforældre til at betale (på trods af at de er på førtidspension begge 2 og har 4 hjemmeboende børn) hvis svigermor kunne komme med

Narh, vil gerne have Peder med, og vi får ialt 4 scanninger + evt vægtscanninger senere - jeg har billeder nok til at jeg overlever Vil helst gøre alt med Peder <3

Anmeld

24. august 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Tak, vi har også gået hele dagen og sagt at vores baby var helt fantastisk, og hvor godt vi har gjort det - og nu begynder vi på værelset!

Iiih hvor spændende :-)

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Iiih hvor spændende :-)

Meget

Anmeld

25. august 2011

miinimeal

-Sigrid- skriver:

Ja, vi har kendt begge køns navne lige fra starten, og det navn vi har nu er det jeg aller, aller, aller helst ville have <3 det er smuk og lyder godt

lyder dejligt(;

Anmeld

25. august 2011

-Sigrid-

alberts mor<3 skriver:

lyder dejligt(;

Meget  Er så stolt af min baby 

Anmeld

25. august 2011

miinimeal

-Sigrid- skriver:

Meget  Er så stolt af min baby 

kan du også roligt være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.