Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, her er min Krølle så, med alle organer og knogler perfekte, moderkagen ligger som den skal og alt var bare fryd og gammen Selv de tal hun viste os bagefter lå vores lille engel som den skulle - lige midt i
Og den kommende far er meget stolt, og havde billed med i skole, han er så begejstret og vil helst ikke væk fra min mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Ja, her er min Krølle så, med alle organer og knogler perfekte, moderkagen ligger som den skal og alt var bare fryd og gammen Selv de tal hun viste os bagefter lå vores lille engel som den skulle - lige midt i Og den kommende far er meget stolt, og havde billed med i skole, han er så begejstret og vil helst ikke væk fra min mave
fantastisk
nettemor skriver: fantastisk
Enig
guud, er det ryggraden man kan se?
Stort tillykke i hvert fald.
Hendemichelle skriver: guud, er det ryggraden man kan se? Stort tillykke i hvert fald.
Ja, vi var også helt vild overraskede, men hun sagde den var fin, så har jeg ikke noget imod en dino <3
tak
-Sigrid- skriver: Ja, vi var også helt vild overraskede, men hun sagde den var fin, så har jeg ikke noget imod en dino <3 tak
Rigtig fin er den i hvert fald!
Fin lille bebs
Baagøe skriver: Fin lille bebs
Tak
Vi er også utrolig stolte
sikke et dejligt billede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128